Saturday 13 May 2017

[Video Mana Ada Harga Barang Turun Selepas Cukai GST] Parti SAMPAH? BERANIKAH Datuk Bandar DBKL nak keluarkan tuntutan bayaran.

Ahad, 14 Mei 2017

Foto Suara Rakyat.
Dah sambut ulangtahun Umno ke-71 tahun TAPI ahli UMNO masih belum kenal 'tong sampah' ??!!
Bagaimana bersepahnya SAMPAH semasa sambutan 71 tahun UMNO, begitu UMNO lah Parti SAMPAH yang wajib kita humbankan di #PRU14 nanti..
BERANIKAH Datuk Bandar DBKL nak keluarkan tuntutan bayaran kepada pihak UMNO gara2 kerja pembersihan sampah yang bersepah sempena sambutan ulangtahun 71 UMNO itu !!

Peserta Bersih 5 bertukar jadi pengutip sampah pastikan bersih

 |November 19, 2016
Sukarelawan Bersih 2.0 memastikan sampah dikutip dan keadaan jalan raya kembali bersih seperti sebelum perhimpunan.
bersih-sampah
KUALA LUMPUR: Sikap berlawanan dalam soal menjaga kebersihan di antara peserta Bersih 5 dan Baju Merah amat ketara pada perhimpunan kali ini.
Tinjauan FMT mendapati keadaan di sepanjang Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR) kembali bersih seolah-olah tidak ada sebarang acara besar berlaku di sana, sedangkan dari awal pagi ribuan penyokong Bersih mula berkumpul di situ.
Rata-rata peserta mamatuhi arahan yang dikeluarkan pihak sukarelawan Bersih 2.0 supaya mengutip sampah dan meletak di tempat yanh disediakan.
“Inilah kita Bersih, kita makan, minum dan kita kutip sampah di sekitar, kita bukan kumpulan pengotor,” kata salah seorang sukarelawan Bersih, Amanda.
“Kami kutip sampah secara sukarela, tidak mendapat sebarang upah, sesuai dengan nama himpunan kita Bersih, jadi kawasan pun kena bersih,” kata peserta Jimz Wong.
FMT.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena