Saturday 27 May 2017

[Video 'Soal Perkauman' Isu BABI di P.Pinang, Umno Mula Goyang Teloq] Doktor Amoi 'Cun' & Mat Motor (melayu) Kini Berkawan!

Ahad, 28 Mei 2017


PETALING JAYA: "Bagai mimpi", demikian kata seorang mat motor kerana tidak menyangka doktor wanita yang membantunya dalam kemalangan, Ahad lalu, tiba-tiba muncul di depan matanya.
Faizal Hasbullah Alimin, 20, berkata, dia terkejut apabila seorang pelawat cantik tiba-tiba menghampiri katilnya di hospital, petang Jumaat.
“Masa tu saya tengah 'main' handphone, dari jauh saya tak perasan, bila semakin dekat barulah saya ingat dialah orang yang tolong saya masa kemalangan hari tu,” kata Faizal kepada mStar Online.
Kisah Faizal dibantu seorang doktor wanita menjadi tular apabila rakan mangsa, Muhammad Aizuddin Mohd Sharif, 21, yang berada di tempat kejadian memuat naik gambar dan posting penghargaan untuk doktor berkenaan, Selasa.
Selain dipuji atas keprihatinannya, doktor berkenaan turut mendapat perhatian netizen kerana beliau, yang berbangsa Cina dan masih muda bersikap profesional dan menghulurkan bantuan tanpa mengira bangsa atau agama.
Faizal yang terbabit dalam kemalangan di Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak berhampiran Genting Sempah berkata, dia sedikit kekok apabila doktor berkenaan sudi menjenguknya walaupun beliau berhasrat menemuinya untuk mengucapkan terima kasih apabila sembuh nanti.



www.mstar.com.my

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena