Wednesday 31 May 2017

[Video Pengganas Ditangkap - Merampas MAS AIRLINES, di Melbourne?] MH128: Penumpang kecoh bawa powerbank bukan bom.

Khamis, 1 Jun 2017


MH128: Penumpang kecoh bawa powerbank bukan bom

MH128 selamat
KUALA LUMPUR 1 JUN: Menteri Pengangkutan, Datuk Abdul Aziz Kaprawi berkata, pesawat Malaysia Airlines MH128 yang dalam penerbangan ke Kuala Lumpur terpaksa berpatah balik ke Melbourne selepas penumpang yang menimbulkan kekecohan mendakwa membawa bom. “Ia bukan cubaan merampas. Seorang penumpang cuba memasuki kokpit pesawat. “Penumpang itu, warganegara Sri Lanka, mendakwa mempunyai bom. Tetapi ia bukan bom, hanya powerbank,” katanya kepada AFP. Selangorkini.

Penumpang cetus gangguan pesawat MAS berpatah balik

Sebuah pesawat Malaysia Airlines (MAS) yang dalam penerbangan ke Kuala Lumpur terpaksa berpatah balik disebabkan seorang penumpang yang mencetuskan gangguan.
Dalam satu kenyataan malam ini, MAS berkata penerbangan MH128 yang berlepas dari Melbourne, Australia pada malam Rabu, dijangka tiba di Kuala Lumpur pada 1 Jun pada 5.28 pagi waktu Malaysia.
Penerbangan itu berpatah balik selepas kapten penerbangan dimaklumkan oleh seorang krew kabin bahawa seorang penumpang cuba memasuki ruang kokpit,” kata kenyataan itu.
Penerbangan tersebut berlepas dari lapangan terbang Melbourne pada 1.11 malam (waktu Australia) dan dan mendarat dengan selamat di lapangan terbang itu pada 11.41 malam.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena