Thursday 11 May 2017

[Video PKR Perak bawa mesin fotostat & generator sendiri depan SPR] Ameno DULU Bersih, Cekap, Amanah SEKARANG Kotor, Bodoh & KORUP!

Jumaat, 12 Mei 2017
PKR Perak bawa mesin fotostat, generator tanda protes
ROSDALILAH ZAHARI
PKR Perak bawa mesin fotostat, generator tanda protes
Mesin fotostat yang dibawa ke Pejabat SPR Perak sebagai tanda protes pagi ini.

IPOH - Beberapa ahli PKR Perak bertindak membawa mesin fotostat dan generator ke Pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Perak pagi ini bagi menunjukkan tanda protes kerana edaran Rang Daftar Pemilih Tempatan (RDPT) tidak lagi diedarkan kepada parti-parti politik sepertimana yang dilakukan sebelum ini.

Kedua-dua mesin itu dibawa masuk dan diletakkan di tepi pintu masuk pejabat berkenaan pada jam 10.10 pagi.
Antara yang kepimpinan PKR yang hadir menyerahkan surat bantahan kepada SPR itu termasuklah, Pengerusi PKR Perak, Dr Muhammad Nur Manuty; Ketua Srikandi PKR Pusat, Siti Aishah Shaik Ismail; dan Ketua Wanita PKR Perak, Fathmawaty Salim.

Pada 2 Mei lalu, Pemuda Pakatan Harapan Perak turut membantah tindakan SPR yang menghentikan pengedaran RDPT suku tahun pertama kepada parti-parti politik.

Bantahan yang dibuat di lokasi sama itu disertai pimpinan muda dari Angkatan Muda Keadilan (AMK) Perak, Pemuda Amanah Perak dan Pemuda Sosialis DAP (Dapsy) Perak.
SH.
Foto Otai BERSIH.
Suka Halaman Ini · 3 jam 
Asal dari UMNO menang akan hasil kan taik rasuah...!!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena