Saturday 20 January 2018

[Video Amanah ditubuhkan menggantikan Pas, parti yang lebih terbuka] Sudah wajib turunkan Najib Umno & TANDA² Pas GAGAL dan LEMAH! Sudah nampak bermula di Kelantan.

Sabtu, 20 Januari 2018

SUDAH SAMPAI KE TAHAP WAJIB SOKONG DAN UNDI PAKATAN HARAPAN

Sudah wajib turunkan Najib dan umno.

Wajib menangkan Pakatan Harapan tidaklah sampai perlu hukum haram sokong umno atau pas. Kita tak sebangang lobai,  bila mereka kecewa, bila hilang sokongan mulalah nak melabel orang itu ini haram dan masuk neraka.

Yang wajib sokong Pakatan Harapan ialah selagi pemimpin dan parti tersebut memusuhi rasuah dan kezaliman kerajaan sekarang.

Memusuhi bukan sekadar cakap tetapi wajib mengambil tindakan jika berjaya tawan puterajaya  ke atas mereka semua yang melaku, menyokong dan bersubahat.

Tindakan hukum tembak kepada pemberi dan penerima rasuah wajar dengan segera dibentangkan di parlimen sebaik sahaja PH menerajui kerajaan.

TANDA² GAGAL DAN LEMAH PAS SUDAH NAMPAK BERMULA DI KELANTAN..

PAS Kelantan mula nampak melingkup kerana berbelanja RM700.000.00 bertujuan memiliki Wisma Tok Guru, Salor dan seterusnya menghalau Husam dan AMANAH dari wisma tersebut tidak kesampaian.

Mahkamah masih mengekalkan penguasaan Husam ke atas wisma tersebut hingga ke satu masa.

Akar umbi mula sedar kerakusan nik amar dan pas kelantan dan pusat tidak mencerminkan ciri² pengurusan Islam yang mengutamakan menghormati hak, mesyuarat dan mengekalkan siraturahim.

Perangai lobai makin mewah makin membusuk.

Kewartawanan harakah dan krewnya juga sedar, hak dan kebajikan mereka diabaikan hakikatnya pas bukan tidak berduit.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena