Thursday 11 January 2018

[Video HAIRAN Orang Cina Tolak Penyelewengan, Melayu Pula Sokong Penyelewengan & Umno Meroyan Ketakutan] LAWATAN KERJA ATAU LAWATAN KELUARGA? Jika lawatan kerja, apa perlunya anak, menantu, cucu dan adik-beradik Najib ikut sekali?

Jumaat, 12 Januari 2018


LAWATAN KERJA ATAU LAWATAN KELUARGA?

Semua kita tahu bahawa Perdana Menteri, Najib Razak dan isterinya, Rosmah Mansor sekarang ini sedang berada di Arab Saudi untuk lawatan kerja ke negara tersebut sehingga 12 Januari.
Tetapi, berdasarkan senarai rombongan yang turut pergi bersamanya yang tular di media sosial, kita tentu tertanya-tanya, ini lawatan kerja atau lawatan keluarga? 

Jika lawatan kerja, apa perlunya anak, menantu, cucu dan adik-beradik Najib ikut sekali? 
Wang siapa membiayai pemergian mereka? (ShahbudinHusin 09/01/2018)

Posted by 

1 comments:

Dr said...

U all kena tipu weh..saja diviral kan passport tu...utk alih perhatian isu FELDA yg lebih besar kpd isu2 yg kecil spt ini...ini semua reverse propaganda psychology.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena