Saturday 28 April 2018

[Video SPR dan Polis salah halang calon DUN Rantau bertanding & Dr M pertahan pesawat disabotaj] Ketinggalan 3 bukan bererti dunia sudah kiamat! Kita masih ada lebih 209 gol utama lagi & Sekarang peluang kita untuk mansuhkan GST.

Ahad, 29 April 2018


Hasil carian imej untuk Gambar DUN rantau kena halang polis
Tegang...calon PKR DUN Rantau bergelut dengan polis.

Foto Parti Keadilan Rakyat.
Sekarang peluang kita untuk mansuhkan GST.
Jadikan ia realiti dengan mengundi Parti Keadilan Rakyat.

#PRU14 #MembinaNegara #MemenuhiHarapan#PakatanHarapan #HapuskanGST

PH SUDAH KETINGGALAN 0 - 3?


Hakikatnya,  banyak lagi cabaran dan halangan yang sedang menunggu kerana umno benar² dalam ketakutan?

Menyalahkan SPR atau umno tidak mendatangkan apa² kebaikan kecuali membawa isu ini ke mahkamah,  walapun di sana juga "tipis".

Ketinggalan 3-0 adalah kerana salah sendiri 100%, tidak ada pengurusan calon tetapi lebih kepada trust.

Calon sendiri tidak jujur terutama mereka yang berstatus muflis atau nama mereka dicalonkan terlalu dekat dengan tarikh penamaan calon hingga tidak sempat berurusan dengan jabatan berkaitan?

Mungkin juga ada yang sudah kena beli dan sengaja menjadikan isu teknikal untuk tidak layak bertanding dan berlindung dengan alasan tersebut.?

Bermula dengan segala kelemahan, kekurangan dan kegagalan itu terpaksa dibawa sebagai bekal dalam baki perjuangan, tiada pilihan.

Sebelum ini pun pemimpin atasan PH sedar strategi lawan,  dah bercakap pun tetapi kenapa masih alpa dan lalai.  Apa sudah jadi dengan Taklimat? Cukup ke untuk berberucap dengan semangat tsunami rakyat tsunami melayu?

Rakyat sudah ada rasa kecewa dengan kegagalan dan kelalaian calon,  ada yang minum todi agaknya hingga dokumen wajib pun lupa bawa?
Kekecewaan itu kena dibendung dengan sikap bangkit dan juang.

Bagi rakyat yang ingin perubahan,  ingat lihat pencuri ditangkap,  ingin lihat yang turut makan duit curi ditangkap,  ayuh bangkit juga jadikan tsunami, masih ada lebih 200 gol utama lagi.. Ketinggalan 3 bukan bererti dunia sudah kiamat.

Bagi BN yang mendahuli 3-0.. sudah terbuai buai,  biarkan..

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena