Friday 27 April 2018

[Video GEMPAR! Pesawat Dr M disabotaj?] Nasib baik pesawat saya tak terhempas kena sabotaj - Dr M...“Nampak mereka sampai tahap nak jatuhkan kapal terbang sampai nak jatuh mati".

Jumaat, 27 April 2018

Nasib baik pesawat saya tak terhempas kena sabotaj - Dr M


Menjelang sehari sebelum penamaan calon Pilihan Raya Umum ke-14, Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa pesawat peribadi yang disewa khas telah disabotaj oleh pihak tertentu.
Sebelum itu, Dr Mahathir dan isterinya Tun Dr Siti Hasmah Ali berada di Lapangan Terbang Subang dan sudah menaiki pesawat tersebut untuk menuju ke Langkawi bagaimanapun telah dimaklumkan oleh juruterbang bahawa tayar pesawat itu telah bocor.
Menurut Dr Mahathir, juruterbang memaklumkan kepadanya kerosakan tersebut tidak dapat dibaiki dalam masa yang singkat menyebabkan beliau mengambil keputusan untuk meminjam pesawat daripada rakannya bagi meneruskan perjalanan ke Langkawi.
“Saya fikir saya boleh sampai sini selepas sembahyang Jumaat malangnya yang mana kapal terbang yang saya nak naik ini bocor.
“Kemudian saya cuba pinjam pesawat kawan-kawan kemudian mereka tidak dapat meminjamkannya kepada saya kerana telah dihalang oleh pihak tertentu tapi syukurlah ada seorang kawan pinjamkan pesawatnya untuk saya sampai ke majlis ini dan sampai ke penamaan calon esok.
“Nasib baik dapat tahu awal kalau tak tahu awal ada kemungkinan kapalterbang tu terbang dan crash,” kata Dr Mahathir dalam ucapannya ketika program minum petang wanita HARAPAN bersama komuniti Cina dan India di De Baron Resort, Langkawi, hari ini.
Beliau juga tidak menolak kemungkinan telah disabotaj pihak tertentu.
“Ada orang yang rancang ini saya fikir, tak pernah berlaku dalam sejarah saya naik kapalterbang ni sudah beribu kali tapi inilah kali pertama.
“Saya nak naik saja barulah juruterbang bagi tahu bahawa kapal terbang itu rosak dan dia tak boleh terbang dia akan cuba perbetul, baiki tetapi tak dapat,” katanya.
Dr Mahathir merupakan calon parlimen Langkawi bagi Pakatan Harapan (HARAPAN) bakal berdepan dengan Datuk Nawawi Ahmad (BN) dan Zubir Ahmad (PAS).
Dr Mahathir berkata beliau telah pun memaklumkan kepada semua pemimpin HARAPAN bahawa pihak tertentu akan melakukan apa sahaja untuk menghalang calon tiba di pusat penamaan calon esok.
“Jadi mereka boleh menang tanpa bertanding, saya telah diberi amaran dan ini akan dilakukan oleh musuh kita tetapi saya tak sangka saya sendiri nak dijadikan mangsa sekatan supaya saya tak dapat sampai ke Langkawi.
Tak buat laporan polis
“Nampak mereka sampai tahap nak jatuhkan kapal terbang sampai nak jatuh mati. Dia takut sampai tahap nak bunuh orang kerana dia nak cari kemenangan.
“Saya yakin rakyat tak suka pemerintah yang guna cara begini untuk memenangi PRU,” katanya.
Menerusi sidang media yang diadakan kemudian, pemimpin 22 tahun itu berkata beliau tidak akan membuat laporan polis berhubung kejadian itu dengan mendakwa ia tidak akan disiasat.
“Saya tak nak buat laporan polis kerana saya tahu tidak akan ada siasatan dijalankan meskipun saya bercakap benar,” katanya.
Malaysiakini.

2 comments:

Panggang Ayam Marketing said...

* AYUK JOIN DAN RASAKAN SENSASI BERMAIN *

Ayam Sabung Taji

Ayambangkok Pukul KO

Arena Sabung Ayam

Judi Sabung Ayam

Pisau Sabung Ayam

Sabung Ayam Online

* KUNJUNGI SITUS KAMI DI *

http://www.gorengayam.org


* HANYA DI SINI ANDA BISA MERASAKAN KEMENANGAN TERUS MENERUS *

http://panggangayammarketing.blogspot.com/2018/09/ciri-ciri-ayam-aduan-pakhoy-import-yang.html

Shakira12 said...

Bermain permainan Judi Taruhan Sabung Ayam tapi tak dibayar?

Tenang, Agen BOLAVITA menyediakan permainan Sabung Ayam Aman dan Terlengkap yang berapapun kemenangan Anda pasti akan langsung di bayar!!

Bolavita.ltd merupakan Agen Resmi Taruhan Online Terbaik dan Terpercaya di Indonesia. Percayakan taruhan Anda hanya pada Agen Profesional dan Resmi yaitu Taruhan Online BOLAVITA.

Promo yang diberikan Agen BOLAVITA:
♣ Bonus New Member 10%
♣ Bonus Deposit Setiap Hari 5%
♣ Bonus Cashback 5 - 10%
♣ Bonus Referral 7 + 2%
♣ Bonus Flash Deposit 10%
dan masih banyak bonus menarik lainnya !!!

Segera daftar, main dan raih bonus nya sekarang juga!!!

Baca juga =
1. Cara Membuat Akun dan Bermain di Situs S128
2. Promo Promo BOLAVITA

Untuk info selanjutnya, bisa hubungi kami VIA:
BBM : BOLAVITA / D8C363CA
Whatsapp : +62812-2222-995
Livechat 24 Jam

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena