Monday 30 April 2018

[Video Lelaki 'bikin drama' depan Dr M dihalau makcik] LAPORAN TERKINI! Anak syarikat Tabung Haji Rugi lagi? Daim tampil di program Azmin.

Selasa, 1 Mei 2018

Foto Suara Rakyat.
LAPORAN TERKINI Anak syarikat Tabung Haji Rugi lagi?

TAHUKAH ANDA.. bekas Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) beberapa buah anak syarikat Tabung Haji, Dato’ Nor Badli Munawir Mohamad Alias Lafti dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan pecah amanah (5 pertuduhan) melibatkan jumlah RM2.58 juta semasa beliau mengetuai pengurusan TH Heavy Engineering Berhad (THHE) pada awal tahun lepas.

KENAPA.. dalam Lembaga Pengarah Tabung Haji dipenuhi dengan lantikan politik di kalangan orang kuat Umno ??!

ADAKAH 'lembaga-lembaga' di situ benar2 jujur, amanah utk urus segala kewangan termasuklah jumlah simpanan pencarum2 TH berjumlah RM67.7 bilion* (data setakat tahun 2016) ??!
Foto Otai BERSIH.

Daim tampil di program Azmin


Bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin membuat kejutan dengan menghadiri sebuah program Datuk Seri Mohamed Azmin Ali ketika menteri besar sementara Selangor itu berkempen di Pelabuhan Klang.
Menurut seorang pegawai menteri besar, ketibaan Daim di lokasi ceramah di Kampung Telok Gong yang dihadiri Azmin itu tidak dirancang.
Katanya, beliau difahamkan Daim tiba di kawasan kampung tersebut lebih awal sebelum ketibaan Azmin.
"Dia (Daim) datang mengejut. Tak dirancang. Dia datang dengan kereta lain dan lepas itu mereka (Daim dan Azmin) bercakap sebelum Azmin masuk ke tempat ceramah.
"Dia kemudian duduk sebaris dengan Azmin dan duduk sekejap. Ceramah itu dihadiri 350 penduduk kampung. Dia duduk kira-kira 35 hingga 40 minit sebelum beredar," kata pegawai yang enggan namanya disiarkan itu kepada Malaysiakini.
Menurut pegawai berkenaan lagi, program yang dihadiri Azmin itu merupakan program Santai Mesra Bersama Menteri Besar Selangor yang dibuat di kawasan kubu kuat BN dan PAS.
Beberapa keping gambar Azmin bersama Daim dimuatnaik oleh calon parlimen Gombak itu di laman Facebook.
Gambar berkenaan menunjukkan, Azmin yang berbaju kemeja ungu dilihat berjalan beriringan dengan Daim yang memakai topi hitam.
Dalam gambar yang lain pula, Daim dan Azmin dilihat bergurau apabila Daim ketawa sambil menunjukkan tangan kepada Azmin.
Malaysiakini.

1 comments:

Doyan Main said...

cari tau trik bermain slot agar JACKPOT???
Klik ==== > trik bermain slot

Ayo Segera Daftar Akun Bermain Anda..Gratiss..

Klik >>>>>>> Daftar Game Slot

Hubungi Segera:
WA: 087785425244
Cs 24 Jam Online

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena