Thursday 26 April 2018

[Video Komen Tun Mahathir Sekatan Terbaru Terhadap PH & Tabung Simpanan Felda Hangus, Hancusss!] Institusi2 penting orang Melayu telah 'RANAP DIBALUN' UmnoBN? Berani lagikah ahli-ahli Umno mendakwa mereka pelindung nasib orang Melayu & Puad: Muafakat Johor Khaled umpama sampah.

Jumaat, 27 April 2018


Foto Rafizi Ramli.
Berani lagi kah ahli-ahli UMNO untuk mendakwa mereka pelindung nasib orang Melayu selepas institusi-institusi penting orang Melayu telah ranap disalahgunakan mereka? 

Puad: Muafakat Johor Khaled umpama sampah


Saya tahu ramai yang akan mengecam saya kerana posting terbaru ini. Saya tidak akan menjawab komen balas mereka. Yang penting saya mendedahkan apa yang ada dalam hati nurani saya. Lagi pun saya sudah mengatakan “I will fight until the last drop”.
Orang akan kata saya kecewa dan marah. Katakanlah apa sahaja. Itulah sahaja tuduhan yang mereka ada sedangkan saya ada keberanian mengkritik apa yang saya yakini kemungkaran sistem yang rosak.
Saya tidak mengkritik 'Umno Perjuangan'. Sebab itu saya meletak jawatan sebagai KP JASA kerana saya ada keyakinan diri. Kini saya tidak terikat dengan apa apa.
Datuk Seri Khaled Nordin menjadikan “Muafakat Johor” juga umpama sampah. Team Johor sebenarnya adalah Team Khaled. Akhirnya pemilihan calon lebih menjurus kepada kronisme dan persiapan untuk menghadapi pemilihan parti akan datang.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena