Friday 27 April 2018

[Video TERKINI~Pesanan Tun M Buat Pengundi Menjelang PRU14 & Ramai Menangis Mendengar Pesanan Wan Azizah - Amanat PRU14] Pesawat Tun M disabotaj? Hebatnya kau manusia. Lebih baik kau jadi...

Jumaat, 27 April 2018

LANGKAWI - Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa pesawat yang dinaikinya menuju ke Langkawi dirosakkan pihak tertentu.
Dr Mahathir berkata, sebelum berlepas juruterbang memaklumkan bahawa pesawat tersebut mengalami kebocoran yang teruk dan tidak dapat dibaiki dalam tempoh yang singkat.
"Saya sepatutnya sampai awal di Langkawi, sebelum solat Jumaat tapi ada kapal terbang yang saya naik rosak, nasib baik juruterbang dapat kesan awal jika tidak mungkin saya meninggal dunia akibat nahas.
"Kemudian saya cuba minta pinjam pesawat kawan-kawan namun mereka tidak dapat meminjamkan kepada saya kerana telah dihalang pihak tertentu, tapi syukurlah ada seorang rakan yang sudi pinjamkan pesawatnya, dapatlah saya sampai ke Langkawi untuk majlis ini dan penamaan calon esok," katanya ketika berucap di Program Hi-Tea Wanita Pakatan Harapan bersama komuniti Cina dan India Langkawi. - Sinar Harian
Hebatnya kau manusia. Lebih baik kau jadi _ _ _ _
Foto Otai BERSIH.


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena