Friday 27 April 2018

[Video Mahkamah tolak permohonan bubarkan Umno] CALON FLOTILA! Sembilan calon Pas ‘saudara sekapal’ BN dipapar akhbar milik Umno.

Jumaat, 27 April 2018

Image may contain: sky and outdoor
Selepas PRU14 PAS-UMNO bakal belayar bersama...?

Depa dah sekapai... ?
Tumpang sekole.

Sembilan calon Pas ‘saudara sekapal’ BN dipapar akhbar milik Umno

Sehari sebelum penamaan calon, akhbar pro BN siar senarai 9 calon Pas sekapal dengan BN.
Muka depan akhbar Harian Metro hari ini mendedahkan senarai sembilan calon Pas yang lebih setahun lalu sekapal dengan pemimpin BN dalam pelayaran misi Food Flotilla For Myanmar (FFFM).
Menggunakan tajuk ‘Calon Flotilla’, wajah kesemua pemimpin Pas terbabit yang dianggap ‘saudara sekapal’ terpampang bersama tiga calon BN yang turut menyertai misi bantuan kepada pelarian Rohingya itu.
Mereka dilaporkan menyertai misi selama 23 hari ke Myanmar dan Bangladesh itu bersama tiga pemimpin BN yang kemudiannya menjadi calon bagi PRU-14 ini diketuai Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim yang mempertahankan Parlimen Baling.
Dua lagi, Datuk Abd Aziz Sheikh Fadzir bertanding di Parlimen Kulim Bandar Baharu dan Bendahari Kelab Putera 1Malaysia, Datuk Abdul Mutalif Rahim di Dun Taman Medan.
Azeez yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno dan Pengerusi Tabung Haji itu dipetik berkata, persaudaraan sesama Islam itu dianggap sebagai rahmat walaupun berbeza fahaman politik.
“FFFM menyatukan kami dan tidak mustahil kami boleh bekerjasama walaupun masing-masing ada baju politik sendiri,” katanya lagi.
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena