Saturday 28 April 2018

[Video Harapan 'Aisyah' & Kehidupan anak2 di KL-Filem Pendek untuk Malaysia (Meremang beb tengok video ni)] Anda ada berapa sebab untuk tolak Najib & BN?

Ahad, 29 April 2018


Negara menghadapi banyak cabaran dan masalah sejak tahun 2009. Satu demi satu skandal telah terbongkar. Ekonomi dan tadbir urus negara goyah dan lemah akibat gejala rasuah yang sukar dibendung. Masa depan Malaysia sebenarnya berada di tangan kita! Kita ada kuasa untuk melindungi negara ini dari tangan-tangan pentadbir yang tidak punya dedikasi dan kualiti. Mereka hanya mementingkan diri sendiri. Jangan bagi mereka peluang untuk bermaharajalela dan leka dengan kuasa yang diberi. Kita tidak mahu terus mundur. Kita mahu gerak ke hadapan.
Hari ini kita akan menggunakan hak kita untuk memilih. Hari ini kita akan menyuarakan sebab-sebab mengapa Barisan Nasional tidak berhak mendapat undi dari kita semua.
Anda ada berapa sebab untuk tolak Najib?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena