Wednesday 1 May 2019

Felda DAH DIJAHANAMKAN UmnoBN, sekarang jom kita bongkar FELCRA pula? Inilah hadiah dari Najib Kleptokrasi untuk golongan penjawat awam sempena Hari Pekerja & Langkah2 SRC merompak dari KWAP! Pekerja Amanah Aspirasi Negara [Video ADAKAH ANDA ORANG YANG BUTA MATA DAN MATA HATI?]

Rabu, 1 Mei 2019
Jom Channel
Beliau berkata sebarang usaha menyekat penguasaan DAP keatas politik umat Islam adalah wajib. "Jika ada yg berkata apa kemungkaran yang telah DAP lakukan? Maka saya menjawab hanya orang yang buta matanya dan mata hatinya yang tidak nampak apa yang DAP lakukan yang telah mengancam Islam" katanya.

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
MASIH INGAT, org kuat UMNO di Sabah tersebut sebelum ini dah dipanggil SPRM utk siasatan kes rasuah yang berjumlah berjuta-juta ringgit.
Kali ini beliau & isterinya ditahan di Sabah oleh SPRM.
Pasangan itu dijangka didakwa mengikut Akta SPRM di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pada Jumaat.
"Ahli parlimen itu akan menghadapi tiga kes rasuah, sementara isterinya akan menghadapi tuduhan bersubahat," kata sumber.
Tiada penerangan foto disediakan.
Tiada penerangan foto disediakan.
Inilah hadiah dari Najib untuk golongan penjawat awam sempena Hari Pekerja.
Langkah-langkah SRC merompak dari KWAP:
1. Nik Faisal bagi pihak SRC International, menulis 'surat cadangan' kepada Najib Razak. Cadangan untuk mengambil RM4 billion dari KWAP. Najib Razak pada ketika itu, merupakan Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah 1MDB.
2. Najib memanjangkan surat Nik Faisal kepada Azian, CEO KWAP pada ketika itu, dengan menyatakan "saya bersetuju dengan cadangan ini"
3. Sementara itu, SRC dengan sokongan Najib telah menyediakan resolusi syarikat, dengan hasrat mengambil tambahan beberapa bilion dari KWAP.
4. Ahli panel pelaburan KWAP, Abdul Wahid Omar merangkap CEO Maybank pada ketika itu, telah meluluskan permohonan SRC tanpa pertanyaan, tanpae syarat, tanpa ulasan.
Macai lembam penyokong najib kata takda bukti? Nah! Sila Baca dokumen keterangan yang telah dibuktikan di mahkamah semalam.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri dan teks
Saya mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada semua warga kerja di Malaysia.
Pekerja Amanah Aspirasi Negara

Otai BERSIH

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena