Wednesday 15 May 2019

Penafian & pembohongan lebai2 Pas sebelum ini tak boleh pakai..TUNGGU SEHINGGA SPRM BERTINDAK! 'Islam Terancam' LGE berbuka puasa menjamah hidangan bertalam dan penyampaian sumbangan kepada Masjid dan Surau Parlimen Bagan [Video Lim gesa keputusan PRU Zahid, Hisham dan Ismail disiasat]

Rabu, 15 Mei 2019
KiniTV
Pemimpin veteran DAP Lim Kit Siang menggesa Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membuat inkuiri berkenaan dakwaan penglibatannya dengan laporan pemindahan pengundi tentera secara tidak sah di empat kerusi parlimen, dan sama ada keputusan di kerusi tersebut perlu diisytihar batal. Empat kerusi Parlimen itu disandang pemimpin BN sebelum PRU ke-14 - Bagan Datuk (Ahmad Zahid Hamidi), Sembrong (Hishammuddin Hussein), Segamat (Dr S Subramaniam) dan Bera (Ismail Sabri Yaakob). Hanya Subramaniam yang tewas pada PRU lalu. Dalam satu kenyataan, gesaan Lim itu susulan laporan bahawa siasatan terhadap Kementerian Pertahanan mendapati pegawai SPR terlibat dalam pemindahan pengundi tentera. Minggu lalu, pengerusi SPR Azhar Harun berkata mereka akan menunggu laporan siasatan sebelum memutuskan tindakan seterusnya. Menurut The Malaysian Insight, dakwaan tersebut sebahagian daripada laporan jawatankuasa siasatan khas tadbir urus, pemerolehan dan kewangan yang diketuai bekas ketua audit negara Ambrin Buang.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, teks
Otai BERSIH
DEDAH KARTEL DEDAK DEMI SUCIKAN PUCUK PIMPINAN PAS?
Sebaiknya Din Ayam pergi ke pejabat SPRM terdekat dan berikan maklumat & keterangan tentang kartel2 dedak dalam Pas jika benar beliau mahu menyelamatkan Pas.
Dengan tercetusnya episod terbaru ini, kita semua telah dapat mengetahui dengan pasti perkara2 berikut :
1. Memang benar duit dedak Umno mengalir masuk ke kocek lebai2 yang selama ini dinafikan sekeras-kerasnya oleh Pas & penyokong2 mereka.

2. Dedak Umno ditaburkan kepada lebai2 bertujuan bagi membiayai projek 'halau jebon', selain dari memecahbelahkan Pakatan Rakyat & mendapat sokongan Pas kepada UmboBN.
3. Penafian & pembohongan lebai2 Pas sebelum ini tak boleh pakai.
TUNGGU SEHINGGA SPRM BERTINDAK MENANGKAP & MENDAKWA LEBAI2 TERLIBAT UNTUK MENGETAHUI KISAH SEBENAR DI SEBALIK SANDIWARA INI SEMUA.
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 8 orang, orang senyum, orang berdiri dan teks
Ni baru betul Penyatuan Ummah namanya...
Tahniah walaun...
Kahkahkahkah
GREEN BEAN ARMY
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, sedang makan, duduk dan makanan

Lagi bukti islam terancam di Malaysia..kali ni berlaku di Masjid Kubang Buaya Pulau Pinang..
Kehadiran Lim Guan Eng di Masjid berkenaan memkuatkan lagi fakta yg di bawa oleh PAS dan UMNO bahaya islam benar benar terancam....

Majlis berbuka puasa secara hidangan bertalam dan penyampaian sumbangan kepada Masjid dan Surau Parlimen Bagan bersama Imam Masjid Dan Pengerusi MAIPP Dato Malik, di Masjid Kubang Buaya Butterworth.
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk, orang makan, meja dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang duduk, orang makan dan dalaman
GREEN BEAN ARMY Dah 10thun tiap tiap tahun cina DAP berbuka puasa dgn org Islam...
Walaun baru keluar gua ke? bodoh sgt nampaknya komen..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena