Sunday 3 July 2016

"Masih bulan posa pon masih lagi nak menipu rakyat?" Husni sahkan letak jawatan kerana enggan pindah kementerian.

Ahad, 3 Julai 2016
Page Liked · 7 hrs
 
KANTOI !!!.. Dlm bulan posa pon masih lagi nak menipu rakyat ??!!

Najib kata.. Husni Hanadzlah berundur dari kabinet Najib kerana beliau mahu bersara...

TETAPI lain pula jawapan dari Husni Hanadzlah sendiri.. Beliau letak jawatan kerana enggan pindah kementerian. BUKANNYA SEBAB BERSARA !!

Husni sahkan letak jawatan kerana enggan pindah kementerian

Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah mengesahkan beliau memilih untuk menamatkan karier politiknya selepas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membuat keputusan untuk memindahkannya ke kementerian lain.
Katanya, beliau pada asalnya hanya membuat keputusan untuk tidak bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14, namun mengubah keputusan untuk meletakkan jawatan sebagai menteri kewangan kedua.
"Pada 27 Jun (2016), selepas mesyuarat Majlis Ekonomi, saya bertanya perdana menteri, adakah benar PM akan menukar portfolio saya dalam rombakan Kabinet yang akan diumumkan pada petang itu?
"PM mengesahkan saya akan ditukar portfolio.
"Saya memaklumkan PM bahawa saya telah tetapkan dalam fikiran bahawa saya akan mengakhiri dunia politik di Kementerian Kewangan," katanya seperti  dilaporBerita Harian.
Sehubungan itu, kenyataan tersebut juga seperti mengesahkan spekulasi yang dibuat blogger Raja Petra Kamaruddin yang mendakwa Husni meletakkan jawatannya kerana kecewa apabila Najib ingin memindahkannya ke Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

Akhbar itu melaporkan, Husni menjelaskan beliau membuat keputusan sedemikian memandangkan hanya mempunyai tempoh perkhidmatan selama satu setengah tahun.
Katanya lagi, sekiranya beliau ditukar ke portfolio lain dalam tempoh berkenaan, ia tidak mencukupi untuk membolehkannya berkhidmat dengan efektif.
Selain itu, anggota parlimen Tambun itu berkata, beliau juga perlu menghadiri pelbagai acara sekiranya perlu berkhidmat di usianya yang lewat 60-an sedangkan Husni berkata, beliau ingin melalui fasa lain dalam kehidupannya.
"Saya berasakan dunia pekerjaan kini lebih sesuai dilaksanakan oleh generasi yang lebih muda daripada diri saya. Dengan umur mencapai 60-an, adakah saya patut meneruskan perkhidmatan?
"Kerja-kerja sebagai menteri kewangan II begitu rumit membabitkan antara lain menguruskan Dasar Fiskal, bajet, memantau kedudukan kewangan, hutang negara, tender, 1MDB, syarikat-syarikat kewangan diperbadankan, menentukan harga minyak di pasaran, memantau pasaran kewangan serta pasaran modal, serta menghadapi pelbagai isu persepsi," katanya.
Najib pada 27 Jun lalu mengumumkan rombakan kabinet kali ketiga sejak menerajui negara. Najib juga mengumumkan 'kenaikan pangkat' Datuk Johari Abdul Ghani daripada timbalan menteri kewangan kepada menteri kewangan kedua bagi menggantikan Husni yang meminta untuk berundur atas sebab peribadi.
Malaysiakini.

30 comments:

Unknown said...

Dear Sir / Madam,

  Kami dapat membantu Anda dengan pinjaman hari ini, saya ingin Anda untuk menghubungi saya jika tertarik. Mengambil keputusan segera dan hubungi kami melalui email: mariamsuleimanloanfirm@gmail.com di Office Home kami berada transaksi pinjaman yang proses dan transfer dalam waktu sesingkat mungkin.

Personal Loan
Kredit usaha
Kredit mobil
Pinjaman konsolidasi utang

    
Nama depan:
Nama keluarga:
Jenis kelamin:
Negara:
negara:
Pendudukan:
Kontak nomor telepon:
jumlah pinjaman yang dibutuhkan:
Pinjaman Durasi:
Tujuan pinjaman:
Bulanan Penghasilan / Income Tahunan:

JIKA tertarik Isi segera dan kembali.

Salam,
Mariam Suleiman
Mariam Suleiman Firm Loan.

Mrs Aisha Bukafia said...

hari yang baik untuk orang baik di Malaysia, saya ingin berkongsi kesaksian saya mengenai bagaimana mrs ibu yang baik emiliana wilson membantu saya dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya dengan beberapa pinjaman yang besar, nama saya Aisha Bukafia, saya ' ve mangsa kepada peminjam palsu menjanjikan saya tetapi saya kecewa. Saya telah kehilangan 10.000.000MYR apabila saya memohon 200,000,000MYR. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perniagaan saya mendapat dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan daugther saya. Saya tidak boleh berdiri ini berlaku sekali lagi, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan Emiliana Wilson yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman dalam syarikat itu dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya amat gembira. ibu yang baik, saya mahu menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi nasihat kepada rakyat Malaysia, bahawa jika anda memerlukan pinjaman asal dan mahu mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah sebanyak 2%, hanya mendaftar melalui Puan Emiliana Wilson melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com . Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, mrsaishabukafia@gmail.com. jika anda mahu lagi bertanya.
terima kasih.

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

Mrs Aisha Bukafia said...

LIVING TESTIMONI DAN SAKSI!
  nama saya ialah Puan Aisha Bukafia, i am berdedikasi Muslim dengan takut kepada Allah, saya ingin menggunakan media untuk mengingatkan semua orang yang mencari pinjaman untuk berhati-hati dengan penipu kerana mereka adalah bulan everywhere.Few lalu, i adalah dari segi kewangan ke bawah, dan kerana keperluan saya, putus asa dan kemiskinan, saya telah scammed oleh syarikat yang dipanggil pinjaman dalam talian. i tidak berputus asa sehingga rakan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang dipanggil Puan Emiliana wilson yang meminjamkan saya pinjaman MYR40,000 dalam masa 24 jam dari syarikat pinjaman beliau tanpa tekanan, pada mulanya ia adalah seperti mimpi bagi saya sehingga saya melihat pertama ansuran amaran saya 2 jam selepas saya digunakan. Saya menggalakkan rakyat Malaysia rakan-rakan yang memerlukan pinjaman untuk menggembirakan mendaftar dan menghubungi Puan Emiliana wilson melalui e-mel: emilianawilson11@gmail.com Anda juga boleh menghubungi saya melalui email: mrsaishabukafia@gmail.com untuk maklumat lanjut kerana saya adalah seorang saksi hidup pinjaman ibu emiliana mnoey. Semoga Allah memberkati emiliana ibu.

nelly said...

Halo, saya Mrs Nelly mulia, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberi hidup, pinjaman alternatif. Apakah Anda perlu pinjaman mendesak untuk melunasi hutang-hutang Anda atau Anda membutuhkan pinjaman modal untuk meningkatkan bisnis Anda? Apakah Anda pernah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Apakah Anda membutuhkan pinjaman konsolidasi atau hipotek? Ini terlihat tidak lebih, karena kita berada di sini untuk semua masalah keuangan Anda di masa lalu. Kami meminjamkan uang kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi di tingkat bisnis 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk menginformasikan bahwa kami membuat handal dan penerima bantuan keuangan, dan akan siap untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini via e-mail: (nellyperious@gmail.com)

Unknown said...

Nama saya Nadira Ramadan, yang tinggal di Indonesia, saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua orang yang mencoba untuk mengamankan pinjaman untuk berhati-hati tentang penipu karena mereka di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya secara finansial turun saya membutuhkan pinjaman untuk memulai bisnis beras, dan karena kebutuhan saya, putus asa dan kemiskinan, saya telah scammed oleh beberapa pinjaman perusahaan bernama online. Saya kehilangan harapan tidak sampai seorang teman saya disebut saya pemberi pinjaman sangat handal disebut ibu Diana Robert dan saya tidak masih believ saya harus pergi mil ekstra untuk bertanya IGP IBRAHIM yang menasihati saya dan memberi saya garis penjaga, dan saya adalah meminjamkan pinjaman Rp480 juta dalam 28 jam tanpa tekanan, pada awalnya itu seperti mimpi bagi saya sampai saya melihat peringatan angsuran pertama dari dua jam saya setelah saya diterapkan. Saya mendorong sesama Indonesia yang membutuhkan pinjaman untuk silahkan hubungi Ibu Diana Robert melalui
dianarobertloanfirm@gmail.com atau dianarobertloanfirm@consultant.com
Awas! Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui: ramadhannadira1@gmail.com dan juga saya ingin Anda untuk menghubungi inspektur polisi, IGP Ibrahim yang akan sedap memberikan menjaga line, melalui via; nigerianpolice151@gmail.com

Unknown said...

Nama saya Nadira Ramadan, yang tinggal di Indonesia, saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua orang yang mencoba untuk mengamankan pinjaman untuk berhati-hati tentang penipu karena mereka di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya secara finansial turun saya membutuhkan pinjaman untuk memulai bisnis beras, dan karena kebutuhan saya, putus asa dan kemiskinan, saya telah scammed oleh beberapa pinjaman perusahaan bernama online. Saya kehilangan harapan tidak sampai seorang teman saya disebut saya pemberi pinjaman sangat handal disebut ibu Diana Robert dan saya tidak masih believ saya harus pergi mil ekstra untuk bertanya IGP IBRAHIM yang menasihati saya dan memberi saya garis penjaga, dan saya adalah meminjamkan pinjaman Rp480 juta dalam 28 jam tanpa tekanan, pada awalnya itu seperti mimpi bagi saya sampai saya melihat peringatan angsuran pertama dari dua jam saya setelah saya diterapkan. Saya mendorong sesama Indonesia yang membutuhkan pinjaman untuk silahkan hubungi Ibu Diana Robert melalui
dianarobertloanfirm@gmail.com atau dianarobertloanfirm@consultant.com
Awas! Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui: ramadhannadira1@gmail.com dan juga saya ingin Anda untuk menghubungi inspektur polisi, IGP Ibrahim yang akan sedap memberikan menjaga line, melalui via; nigerianpolice151@gmail.com

Unknown said...

Pinjaman untuk semua jenis tujuan

Kami menawarkan dari jumlah minimum $ 2,000.00 Dollars kepada $ 1 juta Dolar
Dan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

Pinjaman berjangka: 25 tahun maksimum bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.

pelanggan perlu berada di atas usia 25 tahun

transaksi pinjaman ini adalah jaminan 100% untuk pelanggan yang serius

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai pinjaman ini, sila hubungi kami melalui e-mel: cashfirm.morris@gmail.com

Siti Aryati said...

Saya dan suami saya, mahu menggunakan media ini untuk memberi keterangan tentang kerja yang baik Ibu Jennifer Brown Pinjaman Syarikat.
Kami tidak fikir kita akan berada dalam kehidupan untuk bertemu dengan seseorang seperti Puan Jennifer, dia adalah permata yang jarang berlaku dan Tuhan menghantar.

Saya Siti mengambil masa saya untuk memberi keterangan mengenai Jennifer Brown, kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain boleh menawarkan dalam beberapa jam.
Suami saya dan saya pergi ke dalam hutang besar-besaran dengan penghutang dan bank, dan kita akan mendapat pinjaman daripada dua syarikat pinjaman yang berbeza, tetapi semua datang ke apa-apa, sebaliknya mereka membawa kami ke dalam hutang yang lebih dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan . Jennifer, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat-syarikat lain yang saya telah memohon, dia itu tidak seperti orang-orang lain syarikat pinjaman penipuan. Sekarang kita telah akhirnya dibayar hutang kami dan kami telah memulakan perniagaan baru dengan wang yang ditinggalkan daripada pinjaman.
Hubungi Puan Jennifer melalui e-mel berikut:
jenniferbrownloancompany atau anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk maklumat lanjut sitiaryati075@gmail.com

Unknown said...

Hello,
ibu isabel johnson, para peminjam yang memberi pinjaman peribadi dan pinjaman kepada individu, swasta dan syarikat awam untuk peluang masa hidup. jika anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk membina atau membeli rumah? Adakah anda pernah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? jika anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? cuma perlu kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda pada masa lalu. kita meminjamkan $ 10,000.00
usd kepada $ 50,000,000.00 dengan kadar faedah rendah sebanyak 2% kita memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami adalah sebuah syarikat pinjaman peribadi, boleh dipercayai dan memberi manfaat dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. hubungi kami hari ini melalui e-mel: isabelloancompany@gmail.com

butiran pemohon

Nama penuh:
alamat:
negara:
bandar:
Seks:
Umur:
kerja:
Jumlah yang diperlukan:
Tujuan pinjaman:
tempoh pinjaman:
Pendapatan bulanan:
telefon:

Hubungi kami melalui e-mel:
isabelloancompany@gmail.com
isabel johnson.

Lady Mia said...

KABAR BAIK!!!

Nama saya Aris. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial, dan putus asa, saya telah penipuan oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 Juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dengan tingkat bunga hanya 2%.

Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah dia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi perintahnya.

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan kehilangan Sety saya diperkenalkan dan diberitahu tentang Ibu Cynthia Dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening bulanan.

fatma said...

Hello semua, saya fatma dari Indonesia menyeronokkan saya menasihatkan anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp200,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, yuran perpindahan, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya membayar lagi dan sekali lagi,

 Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (theresaloancompany@gmail.com), mereka adalah syarikat yang terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit yang lebih baik pergi kepada syarikat-syarikat dalam

(Theresaloancompany@gmail.com) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

(Theresaloancompany@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu penipuan negara saya, e-mel saya adalah (Feyzilfatma@gmail.com) hubungi saya atau (martinimarais1986@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia untuk membantu TUHAN memberkati engkau ambil perhatian all.please tiada yuran pendaftaran tiada yuran pemindahan, tiada bayaran cukai, tiada bayaran insurans) harta pemberi pinjaman atau syarikat tidak memungut caj ini .Allah memberkati kita yuran pemindahan, yuran tiada cukai, tiada bayaran insurans) sebenar Lender Syarikat atau tidak memungut caj penutup penyanyi,

Unknown said...

HALO SEMUA,



Regrade paling baik Dengan sedikit cara memperkenalkan diri, Aku Mr Josh
Nelson pemberi pinjaman pinjaman pribadi, saya berbasis di U.S.A, kami meminjamkan pinjaman
pada tingkat bunga yang sangat rendah dari 3% jadi jika Anda berada di luar sana mencari
pinjaman untuk alasan keuangan sama sekali, saya akan saran Anda untuk menghubungi
kami hari ini di Via (joshnelsonloanfirm@gmail.com) untuk informasi lebih lanjut
tentang transaksi dana pinjaman ini
Mr Josh Nelson

fatma said...

Hello semua, saya fatma dari Indonesia menyeronokkan saya menasihatkan anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp200,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, yuran perpindahan, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya membayar lagi dan sekali lagi,

 Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (theresaloancompany@gmail.com), mereka adalah syarikat yang terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit yang lebih baik pergi kepada syarikat-syarikat dalam

(Theresaloancompany@gmail.com) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

(Theresaloancompany@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu penipuan negara saya, e-mel saya adalah (Feyzilfatma@gmail.com) hubungi saya atau (martinimarais1986@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia untuk membantu TUHAN memberkati engkau ambil perhatian all.please tiada yuran pendaftaran tiada yuran pemindahan, tiada bayaran cukai, tiada bayaran insurans) harta pemberi pinjaman atau syarikat tidak memungut caj ini .Allah memberkati kita yuran pemindahan, yuran tiada cukai, tiada bayaran insurans) sebenar Lender Syarikat atau tidak memungut caj penutup penyanyi,

MR LARRY ELLISON said...

Hello

Adakah anda memerlukan pinjaman yang selesa untuk kepuasan anda? Kadar pinjaman tawaran @ 2% kadar faedah boleh didapati untuk peminjam tempatan dan antarabangsa. Kami disahkan, boleh dipercayai, boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik kami bekerjasama dengan pelanggan kami.
Hubungi kami melalui e-mel: larryellisonfinance@gmail.com

PERMOHONAN PINJAMAN

NAMA PERTAMA: ................................
JANTINA: .........................
STATUS AWAM: ...........................
ALAMAT: ................................
CITY / ZIP: .................
NEGARA: .................
UMUR: ............
JUMLAH DIPERLUKAN AS PINJAMAN: ..............
PINJAMAN TEMPOH: ...............
PENDAPATAN BULANAN: .............
PEKERJAAN: ............
TUJUAN PINJAMAN: ...........
No. Telefon Aktif: .............

E-mel: larryellisonfinance@gmail.com

Encik Larry Ellison

Unknown said...

AKHIR TAHUN PINJAMAN TAWARAN .. AKHIR TAHUN PINJAMAN TAWARAN ..
Saya Mr Leonardo Sanchez, A pemberi pinjaman pinjaman, saya memberi pinjaman wang kepada individu atau syarikat-syarikat yang mahu mewujudkan perniagaan yang menguntungkan, yang merupakan tempoh hutang lama dan mahu membayar. Kami menyediakan semua jenis pinjaman anda pernah boleh berfikir, kita adalah untuk kedua-dua pinjaman swasta dan kerajaan, dengan kadar faedah pinjaman sebanyak 2%.
Hubungi kami sekarang dengan alamat e-mel panas kami: (sanchezloanfirm@gmail.com) kebahagiaan anda adalah kebimbangan kami.

Unknown said...

HALO SEMUA,



Regrade paling baik Dengan sedikit cara memperkenalkan diri, saya Mr Greg
Tomos pemberi pinjaman pinjaman pribadi, saya berbasis di U.S.A, kami meminjamkan pinjaman
pada tingkat bunga yang sangat rendah dari 3% jadi jika Anda berada di luar sana mencari
pinjaman untuk alasan keuangan sama sekali, saya akan saran Anda untuk menghubungi
kami hari ini di Via (gregtomosloanfirm@gmail.com) untuk informasi lebih lanjut
tentang transaksi dana pinjaman ini
Mr Greg Tomos

Unknown said...

Hello, Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
tekanan saya membiayai atau memerlukan dana untuk memulakan anda sendiri
perniagaan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar
bil-bil anda? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan mempunyai
kesukaran mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan lain-lain
institusi kewangan? Saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa tawaran pinjaman
pada kadar faedah yang rendah 2%, jika anda berminat untuk mendapatkan
pinjaman daripada kami, sila hubungi kami melalui e-mel: (AUGUSTINEJUNIO@GMAIL.COM)

Anonymous said...

Hello semua,

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, i menawarkan pinjaman pada kadar 2% ini adalah syarikat yang sah dengan penghormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan yang anda kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: (anggadiman1@gmail.com)

Juga menyediakan butiran berikut supaya kita boleh meneruskan dengan pinjaman serta-merta.

Nama:
Jumlah yang diperlukan:
jangka masa:
negara:
Tujuan pinjaman:
Pendapatan bulanan:
Nombor telefon:

Hubungi kami dengan butiran di atas pada e-mel kami: anggadiman1@gmail.com

Salam kepada anda semua.

Unknown said...

ADAKAH ANDA MEMERLUKAN PINJAMAN A?

Adakah anda memerlukan pinjaman jangka panjang atau pendek cepat dengan kadar faedah yang agak rendah serendah 2%? Kami menawarkan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, penyatuan hutang pinjaman e.t.c. tidak kira skor anda, Jika ya hubungi kami melalui E-mel: (berrycastleloanfirm@gmail.com) Isi Borang Permohonan Pinjaman Di bawah

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Status:
4) Alamat:
5) Seks:
6) Pekerjaan:
7) Jumlah Diperlukan:
8) Tempoh pinjaman:
9) Tujuan pinjaman:
10) Telefon:
11) Pendapatan Bulanan:

Hubungi melalui e-mel: berrycastleloanfirm@gmail.com

Salam saya.

Encik Berry Castle

MARY WILLIAM said...

Adakah anda sedang mencari pinjaman? anda berada di tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! Global Finance Limited memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan 2%. sila hubungi kami melalui e-mel melalui marywilliam902@gmail.com

DATA PERMOHONAN

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negeri:
5) Seks:
6) Status perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor telefon:
9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Adakah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
Terima kasih,

MR LARRY ELLISON said...

Adakah anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman?
Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi?
Perlu Pinjaman Perniagaan?
Adakah anda ingin untuk membayar bil anda?
Anda mahu menjadi kewangan yang stabil?

E-mel: larryellisonfinance@gmail.com

Mengisi borang permohonan. 1) Nama Penuh: 2) Negara: 3) Status: 4) Alamat: 5) Seks: 6) Pekerjaan: 7) Jumlah Diperlukan: 8) Tempoh pinjaman: 9) Tujuan pinjaman: 10)
Telefon: 11) Pendapatan Bulanan:

E-mel: larryellisonfinance@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" said...

= Kami menawarkan berbagai layanan keuangan yang meliputi: Perencanaan Bisnis, Komersial dan Pengembangan Keuangan, Properti dan Hipotek, Pinjaman Konsolidasi Utang, Pinjaman Bisnis, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Kembali Rumah dengan suku bunga rendah per tahun untuk perorangan, perusahaan dan badan hukum . Dapatkan yang terbaik untuk keluarga Anda dan miliki rumah impian Anda juga dengan skema Pinjaman Umum kami. Pelamar yang tertarik harus Hubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
Hanya WhatsApp: (+ 44) 7480 729811
Tel .... (+ 44) 7480 729811
Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

Christy Morris said...

Halo, saya Nyonya Christy Morris, pemberi pinjaman pribadi memberikan kesempatan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi utang Anda dengan segera atau Anda membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan komersial Anda? Apakah Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Kami memberikan pinjaman kepada individu yang membutuhkan bantuan finansial, yang memiliki utang macet atau butuh uang untuk membayar tagihan, kami memberikan pinjaman dengan bunga rendah 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami memberikan bantuan yang dapat dipercaya dan diuntungkan dan akan bersedia menawarkan Anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mail di: (christymorrisloanfirm@gmail.com)

Widya Okta said...

Saya Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata itu, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara.
Apakah mereka mencari pinjaman di antara Anda? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan kredit palsu di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban penipuan pemberi pinjaman 6 kredit, saya kehilangan banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka.

Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang teman saya yang saya jelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yaitu SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapatkan pinjaman saya sebesar Rp900.000.000 dari SANDRAOVIALOANFIRM pada tingkat rendah 2% dalam 24 jam yang saya terapkan tanpa tekanan atau stres. Jika Anda membutuhkan pinjaman, Anda dapat menghubungi dia melalui email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)

Jika Anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, Anda dapat menghubungi saya melalui email: (widyaokta750@gmail.com) dan beberapa orang lain yang juga mendapatkan pinjaman mereka, Mrs. Jelli Mira, email: (jellimira750@gmail.com). Yang saya lakukan adalah memastikan saya tidak pernah membayar pembayaran cicilan bulanan seperti yang disepakati dengan perusahaan pinjaman.

Jadi saya memutuskan untuk membagikan karya baik Tuhan melalui SANDRAOVIALOANFIRM, karena dia mengubah hidup saya dan keluarga saya. Itulah alasan Tuhan Mahakuasa akan selalu memberkatinya.

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Masitah Binti said...

Nama saya adalah Masitah Ayob seorang warganegara Malaysia yang mendapat bantuan kewangan daripada syarikat pinjaman Puan Rossa Stanley, Setiap hari ada kisah bantuan kewangan kepada orang miskin di seluruh dunia saya membaca cerita ini dan hanya mengambil lulus dengan pemikiran bahawa ia tidak boleh Sebenarnya sehingga saya mendapat pemeriksaan pada kakak saya Redzuan binti Sarina dan ini seperti mimpi ketika dia menyambung saya ke rumah kewangan halus ini bernama syarikat pinjaman rossa stanley yang berpusat di California, Amerika Syarikat. jadi saya memutuskan untuk mencuba dengan menghubungi mereka di hegoolpline pelanggan +12133153118 atau e-mel di rossastanleyloancompany@gmail.com dan saya memohon pinjaman sebanyak Rm 150,000.00 dan seperti itu sebelum saya tahu selepas pengesahan dokumen saya pinjaman saya mendapat diluluskan dan dipindahkan kepada akaun Citibank saya dan hari ini saya penguji Puan Rossa Stanley memberi nasihat pinjaman kepada semua orang di sini tidak terjejas dengan menghubungi syarikat pinjaman yang salah, dan bukannya langsung ke rossatanleyloancompany kerana kadar faedahnya adalah yang terbaik di mana saja di 2% pada tempoh maksimum 10 tahun supaya panggilan atau menulis e-mel dan permintaan kewangan anda akan diberikan jika anda mempunyai sebarang soalan atau fee ragu-ragu untuk menghubungi atau menulis saya di +60113091951 atau email masitahayobbinti@gmail.com terima kasih dan Tetap selamat

Ryan Ceanic Loan Firm said...

Halo, saya Ryan Ceanic, pemberi pinjaman yang memberikan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk menghapus hutang Anda atau Anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan bisnis Anda? Kami membantu orang dalam kesulitan keuangan yang telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? tidak perlu mencari lagi karena kami ada di sini untuk menjadikan semua masalah keuangan Anda sebagai masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan dengan tingkat bunga 1%. kami memberikan bantuan yang dapat diandalkan dan penerima. Untuk aplikasi dan informasi lebih lanjut, kirim balasan ke yang berikut ini
Alamat email: infoceanicloanfirm.uk@gmail.com

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

FRADESY RIRITIA said...

Hai semua

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
Saya tidak di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka mampu dimiliki dan cepat dilunaskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera sekiranya anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com mereka.

Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena