Thursday 11 October 2018

[Video Ahli Parlimen Labuan isytihar sertai Warisan] Mat Sabu - Nak 'pukul' Najib lebih-lebih, kesian pula & TU DIA! Status barang2 kemas Kak Ros RM60 juta itu bakal dibongkarkan tak lama lagi..

Khamis, 11 Oktober 2018

Nak 'pukul' Najib lebih-lebih, kesian pula - Mat Sabu

Foto Suara Rakyat.
TU DIA !!.. status barang2 kemas RM60 juta itu bakal dibongkarkan tak lama lagi..

BERANIKAH Rosmah nak bekerjasama utk beri maklumat bagi mengesahkan bhw barang kemas bernilai RM60 juta itu sebagai sebahagian daripada siasatan ke atas 1Malaysia Development Berhad pada Mei lalu..??!

Sama-sama kita saksikan reaksi Rosmah nanti.

Ahli Parlimen Labuan isytihar sertai Warisan

Ahli Parlimen Labuan isytihar sertai Warisan
Ahli parlimen Labuan mengisytihar keluar Umno dan menyertai Parti Warisan Sabah (Warisan).
Datuk Rozman Isli menyerahkan borang keahlian kepada timbalan presiden Warisan Datuk Darell Leiking, hari ini, lapor BH Online.
Katanya keputusan dibuat selepas mendengar pandangan pelbagai pihak demi masa depan dan kesejahteraan penduduk kawasannya.
Dalam satu kenyataan hari ini dipetik, Rozman mengumumkan bahawa beliau telah membuat keputusan itu kerana mahu memupuk hubungan yang lebih baik dengan kerajaan yang dipimpin oleh Warisan dan pembangunan yang lebih baik untuk wilayah persekutuan Labuan.
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena