Friday, 5 October 2018

[Video Jangan marah Tony Fernandes sokong Najib dulu] PRK P132, #Buli shit! Silap2 pemimpin2 yg kamu bantu tu, depa lantik tah sapa UMNO PAS dapat jawatan2 penting. Kamu? Dapat letih la braderrrr..Tun ke PD, Anwar ke PUTRAJAYA & Umno pulak ke LONGKANG?

Sabtu, 6 Oktober 2018
Image result for Buku Shit
shahnon 
Image result for Buku Shit
Pada 
Ketika itu Datuk Seri Anwar Ibrahim telah ditahan sebagai tahanan politik. 1998, menjadi tahun keramat tercetusnya fenomena ‘Reformasi’ di seluruh pelusuk negara.
Ribuan rakyat Malaysia yang kian muak dengan pemerintahan Tun Mahathir Mohamad pada waktu itu telah turun ke jalan raya mengacungkan genggam ke udara sambil melaungkan Reformasi. Ia adalah tindakan yang dianggap songsang malahan pelik ketika itu.
Antara tuntutan mereka adalah untuk membebaskan Anwar yang dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri daripada hukuman penjara dengan tuduhan-tuduhan yang dianggap ramai pihak sebagai dangkal dan palsu.
Roketkini.com
All Riders Community... 
Apa masalah kalau mereka ke PD untuk support DSAI? Mereka datang atas nama All Riders Community, tak pakai baju warden penjara pun! Yang mamak tu sakit hati kenapa?  
Mereka ini staff dari penjara Sungai Buloh mereka bertahun tahun bersama Anwar Ibrahim di penjara kini mereka datang ke Port Dickson untuk membantu Anwar Ibrahim berkempen untuk kemenangan PH.. Mereka inilah yang paling rapat bersama Anwar di Sungai Buloh.. 
Lagipun kita boleh tafsirkan sendiri macam mana pandangan pegawai-pegawai penjara terhadap akhlak DSAI di dalam penjara. Cuma bekas-bekas macai Umno yang masih bawa DNA Umno ke dalam PH! - f/bk 
Tabik@Tobik!
Image may contain: one or more people and text
Kamu...!
Yang dari jauh dtg nak kempen PRK PD..dari utara..timur, dari barat,dari selatan jauh2 dtg.. berjam2 dlm perjalanan.. tempuhi macam2 halangan semata nak bantu kempen.. sapa yg suruh?
Takde sapa suruh. Pastu kalo lah esok2 Dsai dah menang.. masa ko nak salam dia, Dsai tak pandang pon muka ko, jangan plak kamu meroyan marah2. Takde sapa pon suruh. Kamu sendiri yg datang.
Begitulah juga jgn lah mengharap diorg nak ucap terima kasih. Memang tak la. Pandang pon tidak usha kamu tu. Esok2 bila kamu nak apply hantar proposal ke hape.. jangan kata sampai ke tak sampai proposal kamu tu.. kamu nak appointment jumpa dia pon belum tentu dapat.
Begitulah sudut pandangan yang kalian akan dapat nanti. Silap2 pemimpin2 yg kamu bantu menangkan nih lantik tah sapa UMNO PAS jawat jawatan2 penting bantu pentadbiran dia nanti. Kamu?? Dapat letih la braderrrr..
Sapa suruh kamu tolong kempen kan. Kelak kamu akan kecewa. Silap2 keluar parti. So jadi macam gue. Relek2 aja dah. Last round kang kita sailang potong tang konar!!!
PAS perlu terus berdikari dan melakukan perubahan kepimpinan dan halatuju Islam yang sederhana,  indah berlandaskan Al Quran dan sunnah Nabi.

Bergabung dengan AMANAH bukanlah sesuatu yang mustahil jika pemimpin membuang rasa ulama,  ego.
Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena