Tuesday 14 May 2019

Dah balun kow2 duit pencarum TH, duit pencen KWAP & KWSP, duit peneroka FELDA, duit pencarum tentera LTAT..tak puas2 lagi ke umnokleptokrasi balun kayu balak la pulok! Tanah Perbadanan MB Kelantan kena LELONG? [Video UMNO DAN PAS BERSIH MELUCUKAN, KATA MAHFUZ]

Selasa, 14 Mei 2019
Jom Channel
Kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu pandangan bahawa PAS dan UMNO kini bersih ekoran ahli kedua parti itu menyertai PAKATAN HARAPAN ibarat memberi ‘cop halal’ kepada UMNO. Kenyataan ini bercanggah dengan pandangan menantunya, Zaharuddin Muhammad. “Sedangkan menantunya pula mendedahkan PAS tidak bersih kerana ada kartel dedak yang membabitkan puak pimpinan PAS. Kartel dedak yang disebut itu sangat bertentangan dengan pengakuan dibuat oleh Presiden PAS sendiri” “Dedak makanan haiwan, saya tak tahulah apa maksud Presiden PAS itu. Pemimpin PAS haiwan menerima dedak daripada penternak iaitu UMNO sendiri" ujarnya dalam satu kenyataan dipetik Malaysia Dateline.
Imej mungkin mengandungi: teks
Terbongkar yang lain la pulak!
Dah balun kow2 duit pencarum Tabung Haji, duit pencen KWAP & KWSP, duit peneroka FELDA, duit pencarum tentera LTAT.. balun kayu balak la pulok..
Harap SPRM siasat sampai ke lubang cacing mereka semua ini.

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Kena tanya dgn dgn walauncai bodo lah.. Kami di PH dah tolak pemimpin² melayu yg salah guna wang negara..!
Tiada penerangan foto disediakan.
Agenda mengancam Melayu Islam menjatuhkan kepimpinan Ulama! Tanah Melayu kena lelong. Lelong ni sebab apa?

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena