Thursday 4 May 2017

[Video 'Jual beli batal, Najib dihantui masalah bayar hutang 1MDB'] Kenapa Najib tidak takut 'sekepeng' pun kpd Pas?

Khamis, 4 Mei 2017


SIAPA YANG PALING DITAKUTI OLEH NAJIB, PH ATAU PAS? 

KALAU aku jadi Najib, aku lebih takut kpd PH, kerana; 

PH - Berkeinginan tinggi utk jatuhkan rejim Umno/Bn sehingga mereka berpakat, menolak kepentingan sendiri, melupakan perselisihan lama, dan berusaha sungguh untuk mendaftarkan PH dengan satu logo, dan PH akan bertanding di semua Kerusi Parlimen. 

Aku (Najib) tidak takut sekepeng pun kpd Pas, kerana; 

Pas - Tidak ada cita2 untuk jatuhkan rejim Umno/Bn, bahkan mengeluarkan 'fatwa' jangan jatuhkan Umno/Bn kerana yg bakal menggantinya nanti adalah Sosialis. Dalilnya, Pas hanya mahu menang di 80 Kerusi Parlimen sahaja yg menjadikan mustahil Pas boleh tubuhkan kerajaan bersendirian. Apabila Pas mustahil boleh jadi kerajaan, maka mustahil Pas boleh buat Hudud yg Umno/Bn amat takut sekali. 

Oleh kerana takutnya Najib kpd PH, pelik apanya tiap2 mlm media kawalan mereka buruk2kan PH dan memuji melambung Pas? Rakyat yg bijak boleh memikir ini semua, kecuali Walaun. 

DICATAT OLEH WFAUZDIN NS 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena