Tuesday 2 May 2017

[Video Mahkamah London MEMUTUSKAN 1MDB Kena Bayar 26.5 Billion] Begini cara PAS tangani skandal 1MDB? PRU14: PH TAWARKAN CALON yang mampu berkhidmat untuk rakyat dan beramanah.

Selasa, 2 Mei 2017

Begini cara PAS tangani skandal 1MDB


Hebat pemimpin PAS ni ...

dalam tempoh 4 tahun dalam parlimen, 2013 - 2017, hanya sekali dia sebut pasal 1MDB dalam parlimen.. hebat habaq hangpa .. itu aku petik kata Rafizi ... Tanya pakcik google ..

itulah cara pemimpin PAS ...

pen buruk online ™

Foto Parti Amanah Negara.

PRU14: PH TAWARKAN CALON UNTUK RAKYAT
Parti Amanah Negara (AMANAH) Negeri Perak yakin semua Parti di dalam Pakatan Harapan (PH) akan menyediakan calon-calon yang berwibawa dan berintegriti bagi dikemukakan untuk rakyat membuat pilihan pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) yang semangkin hampir nanti.
Persediaan menyiapkan calon-calon yang mampu berkhidmat untuk rakyat dan beramanah adalah aset penting semua Parti di dalam PH bagi berdepan dengan calon-calon daripada Barisan Nasional (BN) dan sekutunya dengan menyerahkan kepada rakyat untuk membuat pilihan.

Undi rakyat pada PRU14 nanti adalah ‘signal’ yang jelas apa yang dimahukan oleh rakyat dan pentadbiran kerajaan yang bakal di bentuk terutamanya di peringkat negeri adalah kerajaan negeri yang membela dan cakna kepada bebanan yang telah rakyak tanggung selama ini.
AMANAH Perak bagi mengambil semangat itu akan memastikan calon-calon daripada AMANAH terdiri daripada kalangan Ulama, wanita, profesional dan orang bukan Islam yang akan menyiapkan calon-calon tersebut sesuai dengan kehendak rakyat dan penuh amanah.
Harapan rakyat kali ini jangan dipersia-siakan dan AMANAH Perak bertekat untuk memastikan rakan-rakan di dalam PH terutamanya meletakkan ‘agenda’ rakyat sebagai perkara utama dan bukannya meletakkan cita-cita peribadi sebagai menggalas kepercayaan rakyat nanti.
DATO’ SERI IR HAJI MOHAMMAD NIZAR JAMALUDDIN
Timbalan Pengerusi
Parti Amanah Negara (AMANAH) Negeri Perak

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena