Thursday 23 November 2017

[Video Dr Rozaimi: Pesanan Untuk Ustaz2 & Cerita Panas Jabatan Agama Islam Perlis Serbu MATIN] Bagaimana Najib nak pertahankan Hadi daripada dakwaan Arab Saudi? Apa pilihan Najib?

Jumaat, 24 November 2017



BAGAIMANA NAJIB NAK PERTAHAN HADI DARIPADA DAKWAAN ARAB SAUDI?

Walaupun agak terlewat, tetapi sebagai rakan baik, Hadi Awang tetap menunaikan tanggungjawabnya dengan tidak ketinggalan turut membela Najib Razak daripada serangan Tun Mahathir Mohamad berkaitan isu keturunan lanun Bugis yang masih berlarutan sehingga kini.

Cara pembelaan Hadi terhadap Najib pula bukanlah main-main, malah mengaitkan tuduhan seperti itu sebagai mencerminkan pemikiran orientalis Barat, walaupun beliau juga pernah menuduh orang lain sebagai kafir, taghut, politik suku agama suku dan macam-macam lagi.
Nampaknya demi untuk menunjukkan pembelaannya terhadap Najib, Hadi sanggup menelan perlakuan dan tingkah lakunya yang lama dahulu, meskipun perkara itu masih lagi diingati oleh kebanyakan orang.

Tentulah hanya kerana nak menunjukkan pembelaan kepada kawan baik sendiri, maka Hadi sanggup berbuat sampai begitu sekali.

Tetapi, dalam masa yang sama, Hadi dan kumpulan ulama yang dianggotainya telah dituduh oleh Arab Saudi terlibat dalam keganasan antarabangsa.

Dalam hal ini, Arab Saudi dan Raja Salman adalah kawan baik Najib. Bahkan Najib telah memberikan tanah seluas 16 hektar di Putrajaya untuk penubuhan  Pusat Keamanan Antarabangsa Raja Salman.
Diberitakan juga, Putera Mahkota Arab Saudi, Mohamad Salman akan melawat negara ini tahun depan untuk  merasmikan tapak bangunan Pusat Keamanan Raja Salman tersebut.

Bagaimana tapak pusat itu mahu dirasmikan dan seterusnya beroperasi dengan baik dan cemerlang sedangkan individu yang dikaitkan dengan keganasan oleh Arab Saudi sendiri turut berada di Malaysia?
Adakah Hadi akan disiasat oleh PDRM demi untuk Najib menunjukkan kepada Arab Saudi dan Raja Salman bahawa Malaysia juga serius menangani keganasan?

Jika tidak berbuat apa-apa terhadap Hadi, tidakkah Raja Salman nanti akan berkecil hati?

Bagaimana pula pembelaan Najib kepada Hadi, walhal kawan baiknya itu telah lebih dulu membelanya berhubung isu lanun Bugis?

Apa pilihan Najib? (ShahbudinHusin 23/11/2017)

1 comments:

Natasha Choco said...

** BANJIR BANJIR BANJIR UANG DI MEJA **
VIPbandarQ - YOUR No #1 BandarQ Online Indonesia
----------------------------------------------
Menyediakan 7 Jenis Permainan TerFAVORIT
BANDAR Q | ADU Q | DOMINO QQ | POKER | CAPSA SUSUN | Bandar Poker | Sakong (New Game) ----------------------------------------------
Di Dukung 5 Bank Ternama di INDONESIA
BCA - MANDIRI - BRI - BNI - DANAMON
----------------------------------------------
Bonus Terbesar di VIPbandarQ
1. Bonus Refferal TANPA SYARAT
2. Bonus Rolligan TIAP MINGGU
----------------------------------------------
Selalu Ada Kejutan Untuk Member VIPBANDARQ
----------------------------------------------
Gabung Sekarang Juga dan Raih Kemenangan Puluhan Juta Setiap Hari
CS ONLINE 24/7
BBM : 55AB0E6C
INSTAGRAM : VIPBANDARQORG
SKYPE : VIPBANDARQ
FACEBOOK : VIPBANDARQ
www. VIPBANDARQ. org

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena