Monday 20 November 2017

[Video Terkini Shafie Apdal: Parti WARISAN Tetap Tuntut Hak Rakyat Sabah] 'Najib Tertidur Lagi'? Misi Bantuan POBA (Amanah) & PERTUBUHAN KEBAJIKAN EHSAN UMMAH di Pendang, Kedah.

Selasa, 21 November 2017
Misi Bantuan POBA di Kampong Pendang, Kedah, Malaysia.
Foto Rayme Rahman.
Rayme Rahman berada di Kampong Pendang, Kedah, Malaysia.
8 jam
MISI BANTUAN BENCANA ALAM BIRO KEBAJIKAN KEMANUSIAAN DAN BENCANA ALAM PARTI AMANAH NEGARA BERSAMA PERTUBUHAN KEBAJIKAN EHSAN UMMAH MELALUI PUSAT OPERASI BENCANA ALAM NASIONAL MENYAMPAIKAN SUMBANGAN KEPADA MANGSA BENCANA......20HB NOV 2017
Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.

Foto Rayme Rahman.
Bersama Datuk Husam Musa
Foto Salahuddin Ayub.

Salahuddin Ayub telah menambah 3 foto baru
10 jam
Alhamdulillah, berkesempatan bersama Datuk Husam Musa petang tadi. Beliau kelihatan begitu tenang. Saya menyampaikan salam semua sahabat-sahabat pimpinan yang sentiasa mendoakan yang terbaik untuk beliau dan keluarga, In Sya Allah.
Foto Suara Rakyat.
Satu demi satu kebolehan pemimpin negara kita mengharumkan nama negara ke pelusuk dunia...Daripada skandal Altantuya, Scorpene, 1MDB.. dan yang terkini kemahiran pejam mata..
#KepalaBapakKau
Foto Suara Rakyat.
Kebanggaan buat rakyat 1 Malaysia miliki bakat pemimpin ketika sedang berlangsungnya persidangan bertaraf antarabangsa mahupun dlm negara sendiri...
#KuatTidurEkonomiBertambahKukuh

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena