Friday 20 April 2018

[Video Umno Baru Takut MATI & Diselar gila, Rais kata orang kuat Umno jangan sombong] KEMPEN PRU BAGAI TERGANGGU... Siang malam pacak bendera, bagaimana kalau umno tidak layak bertanding?

Jumaat, 20 April 2018


KEMPEN PRU BAGAI TERGANGGU... (?)

Kempen pru bagai terhenti,  sekurang kurangnya terencat,  ada isu lebih utama,  status umno?

Siang malam pacak bendera,  rentang banner,  bagaimana kalau umno tidak layak bertanding pru?

Umno pernah diharamkan dan jika berulang,  ia bukan sesuatu yang pelik. Haram semasa era Tun dan jika berulang di era najib,  bagai pinang di belah dua. RAHMAN akan berakhir dengan lebih teragis.

Kenapa umno sekarang kemungkinan diharamkan,  ia bukan suatu rahsia lagi dan hanya mahkamah yang boleh jadi penyelamat tetapi undang² juga tidak boleh berdalak dalik atas hitam dan putih.  Cepat atau lambat,  sekarang atau akan datang,  suka atau tidak umno kena berdepan dengan mahkamah.

Nasib umno mungkin tidak jauh dari nasib BERSATU,  apa salahnya kalau Tun guna logo PKR najib pula guna logo MIC atau setidak tidaknya logo PAS.

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena