Tuesday 21 May 2019

Bukan masalahnya arah bakar tak arah bakar, ada cubaan membunuh ni? Zaman marah ke JEBON suatu ketika dahulu kereta Hatta Ramli pun dibakarnya [Video DBKL Tamatkan Kontrak 2 Syarikat Lantikan Ku Nan - Khalid Samad]

Selasa, 21 Mei 2019

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) mengambil pendirian menamatkan kontrak dua buah syarikat yang dilantik oleh bekas Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor. Menurut menterinya, Khalid Samad, langkah itu perlu kerana kedua-dua syarikat berkenaan diberikan hak eksekutif oleh pentadbiran terdahulu untuk menjalankan perniagaan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks
Bukan masalah arah tak arah ni. Ahli-ahli dah faham bahasa yang kerap digunakan pemimpin ana sekarang. Bahasa penuh kebencian dan keganasan. Kalau kereta mufti ada yang sanggup bakar kerana bibit-bibit kebencian, tak mustahil suatu masa kedai-kedai akan dibakar dengan alasan halal bakar kedai-kedai milik DAP....
Imej mungkin mengandungi: teks
Zaman marah ke jebon suatu ketika dahulu.
Sejak berita keluar tentang tangkapan kes Bakar kereta Mufti.. tidak kedengaran ucapan, Demo pejuang pejuang Islam yang Islam ditindas.. Diancam.. Cuba bayangkan kalau yang Bakar itu India, atau geng Hindraf, agaknya macam mana reaksinya.. ? Eh bukan kes kecik..Bakar kereta Mufti..
Macam Sebelum ni lah..Riuh Demo sana sini, Panggil wartawan punya marah bila ada orang letak patung berhala dalam Masjid.. Masa tu depa kata hari ini puak bukan Islam dah berani kurang ajar dengan Islam..Bila Polis buat kenyataan yang letak tu orang Melayu tak berapa siuman, senyap sunyi..
Itu sebabnya Melayu ni kuat dia punya Ashabiyah.. Kalau kes tu jenayah, lihatlah dia sebagai Jenayah, Kalau Dia Menghina agama, Sebar kebencian.. yg kita kena benci itu perbuatan Menghina dan Kebencian, Bukan Soal agama dan Kaum,,Bukan Soal dia Melayu atau India.. dia Muslim atau Hindu.. Yang perlu kita benci itu perbuatan Jenayah yg dilakukan..
Imej mungkin mengandungi: teks
"𝗦𝗮𝗹𝗮𝗵 𝘀𝗲𝗼𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗻𝗮𝗺𝗮 𝗶𝘁𝘂 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗵𝗹𝗶 𝗣𝗔𝗦, tetapi dia baru dituduh bukan betul lagi” - Pesuruhjaya Pas Perlis. HEBAT hasil didikan PAS... Nak simbah asid ke muka Mufti Perlis?.. 𝗔𝗱𝗮 𝗰𝘂𝗯𝗮𝗮𝗻 𝗺𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘂𝗵?
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

1 comments:

Unknown said...

Dulu walaun toreh tayar kerets yb salahuddin ayub, nasib baik x jadi benda buruk...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena