Wednesday 15 May 2019

[Video Anwar: Masyarakat awam perlu tahu isu kartel dedak] Peringatan kepada semua penjawat awam! Majlis berbuka puasa 'Tandas Diraja' TMJ siap pasang 'air-cond' sekali dlm tandas? WOWWW Krikk..Krikk..Krikk..

Rabu, 15 Mei 2019
KiniTV
PAS mesti keluar dan menjelaskan tuduhan "kartun dedak" (politik wang) dalam parti Islam, kata presiden PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau berkata walaupun PAS percaya ini adalah perkara parti dalaman, ia telah merebak ke lingkungan awam. "Sekarang ia sudah berada di dalam bidang awam dan ia melibatkan dana dari pihak lain seperti dakwaan yang dinyatakan. "Perkara ini melibatkan kepentingan orang ramai kerana mereka mahu mengetahui sumber dana itu," kata Anwar kepada pemberita selepas menghadiri Persidangan Belia Negara 2019 pada Rabu (15 Mei). PAS telah mengenakan perintah larangannya kepada ahli-ahlinya untuk menghentikan perbincangan dan perbahasan yang berkaitan dengan perkara-perkara parti di semua platform media.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Tiada penerangan foto disediakan.
PERNAHKAH kita dengar atau terlihat mana2 sultan/raja mahupun YDP Agong sekalipun jika baginda sultan datang ke majlis berbuka puasa di masjid atau sbgnya dipasangkan TANDAS DIRAJA?
Siap pasang 'air-cond' sekali dlm tandas? WOWWW
Krikk..Krikk..Krikk..
Imej mungkin mengandungi: langit, awan dan luaran
Imej mungkin mengandungi: luaran
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang berdiri, langit, pokok dan luaran
Imej mungkin mengandungi: tumbuhan, langit, pokok dan luaran

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Aku pernah tgk cerita melayu lama. Tahun 2000 tak silap. Cerita jahat jenis lawak la. Masa bos jahat tu masuk jamban. Siap bawak bodyguard lagi. Tapi tak tau la jamban tu ade aircond ke tak.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena