Thursday 4 October 2018

[Video ''Nak Pi Sembahyang Lah!'' - Tun Mahathir Buat Lawak] Mat Sabu awai2 lagi dah turun PD & Dr M turun padang untuk Anwar minggu depan.

Jumaat, 5 Oktober 2018
Foto Parti Amanah Negara.
Lawatan ke Muzium Tentera Darat Port Dickson yang ditimpa musibah kebakaran baru-baru ini. Turut bersama adalah Calon Parlimen Port Dickson, Saudara Anwar Ibrahim.
Foto Parti Amanah Negara.
Lensa Camera kami sempat Merakamkan Pimpinan Amanah turut Bersama Membantu dalam Kempen PRK Port Dickson menerusi Ceramah Umum Bersama Pimpinan Bagi memenagkan Calon Pakatan Harapan Dato' Seri Anwar Ibrahim.
Foto Parti Amanah Negara.
YB Tuan Haji Mohamad Sabu ( Presiden Amanah ) Turun berkempen membantu calon Harapan PRK Port Dickson.
Foto Parti Amanah Negara.
Parti Amanah Negara 

Dr M turun padang untuk Anwar minggu depan

Perdana Menteri Datuk Tun Dr Mahathir Mohamad akan menyertai kempen Pakatan Harapan dalam pilihan raya kecil Port Dickson.
Keputusan itu dibuat di tengah-tengah khabar angin berkaitan hubungannya dengan calon HARAPAN Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang disebut-sebut bakal penggantinya sebagai perdana menteri.
Mahathir berkata beliau dan pemimpin kanan HARAPAN akan turun padang ke kawasan peranginan itu pada 8 Oktober ini.
Katanya, beliau berbuat demikian kerana terdapat cakap-cakap berkaitan hubungannya dengan Anwar, musuh lama yang kini menjadi sekutu.
Mahathir sebelum ini berkata beliau biasanya tidak turun berkempen sebagai perdana menteri.
Kali terakhir Mahathir berkempen dalam pilihan raya kecil pada 2009 di Bukit Gantang. Beliau ketika itu masih menyokong BN.
Malaysiakini.
Amal Relief Malaysia
Foto Amal Relief Malaysia.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena