Sunday 12 May 2019

Pssstt, Ni aku nak habaq kat kau walaun! D4P menang dengan majoriti lebih besar dari PRU14, D4P menang kesemua saluran mengundi, D4P menang saluran-saluran majoriti Bumiputera/Muslim, D4P menang undi pos & etc...[Video AMERIKA SYARIKAT KEMBALIKAN DUIT APA?]

Isnin, 13 Mei 2019
Jom Channel
Berita baiknya, Peguam Negara mengumumkan Malaysia akan mendapat semula US$322 juta (kira-kira RM1.3 bilion) daripada nilai aset 1MDB hasil penyiasatan DoJ di bawah initiatif Pemulihan Aset Kleptokrasi Amerika Syarikat yang berkesan terhadap 1MDB. Antara wang yang telah dibawa pulang ialah sebanyak US$57 juta (kira-kira RM236 juta) daripada Riza Aziz, Ketua Pegawai Eksekutif Red Granite.
Image may contain: 1 person, text
Tumpang sekole
1. D4P menang dengan lebih 11,500 undi majoriti 
2. D4P menang dengan majoriti lebih besar dari PRU14 
3. D4P menang kesemua saluran mengundi 
4. D4P menang saluran-saluran majoriti Bumiputera/Muslim 
5. D4P menang undi pos 
Tiada penerangan foto disediakan.
PH (DAP) menang PRK kerusi parlimen Sandakan, memperolehi 16,012 undi dengan majoriti 11,521 undi.
Dan tak lupa juga tahniah kepada calon PBS (BN-Dacing) yang disokong oleh PAS (Bulan) dan UMNO 9K atas kejayaan memperolehi 4,491 undi dan mengalahkan tiga calon bebas yang lain.
Hahahahaha

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena