Friday 10 November 2017

[Video Luahan Hati Mangsa Banjir Semasa Lawatan Tan Sri Muhyiddin Yassin] Selepas banjir surut & Operasi POBA (Pusat Operasi Banjir AMANAH).

Sabtu, 11 November 2017

Foto Parti Amanah Negara.

Parti Amanah Negara telah menambah 4 foto baru
14 jam
Ahli Parlimen Parit Buntar YB Dr Mujahid bersama petugas ARiF mengangkat warga emas ke Penempatan sementara banjir di Pulau Pinang semasa air banjir sedang naik beberapa hari lepas.

Foto Parti Amanah Negara.
Foto Parti Amanah Negara.
Foto Parti Amanah Negara.
Foto Parti Amanah Negara.
Parti Amanah Negara telah menambah 9 foto baru — di Pulau Pinang.
37 min
Sesi taklimat petugas operasi bantuan banjir di Pusat Operasi Banjir AMANAH (POBA). Hari ni semua petugas dibahagikan tugas untuk membersihkan rumah-rumah yang terjejas banjir disampingkan menghulurkan pelbagai sumbangan.

Selepas banjir surut

WALAUPUN banjir di Pulau Pinang semakin surut, bantuan yang diterima terus mencurah-curah.
Kerajaan negeri juga akan melancarkan laman sesawang untuk menyampaikan sebarang maklumat terkini kepada rakyat.
Banjir kilat yang melanda negeri itu pada hujung minggu lalu digambarkan sebagai yang terburuk pernah berlaku, menyebabkan lebih 12,500 orang dipindahkan ke pusat penempatan banjir.
Hujan lebat dan angin kencang pada awal Sabtu dan Ahad menyebabkan banjir, serta mengakibatkan kejadian tanah runtuh dan banyak pokok tumbang. – 10 November, 2017.
Nor Danya Farisah Moh Yani, 9, duduk berhampiran barang-barang milik keluarganya yang berjaya diselamatkan semasa banjir melanda Kampung Petani, Merbau Kudung, Pulau Pinang. – Gambar The Malaysian Insight oleh David ST Loh, 10 November, 2017.
Hidangan ringkas daripada sardin, kari sayur dan sambal yang disediakan untuk mangsa banjir dan sukarelawan di pusat pemindahan Merbau Kudung di Sungai Dua, Pulau Pinang. – Gambar The Malaysian Insight oleh David ST Loh, 10 November, 2017.
The Malaysian Insight

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena