Monday 16 April 2018

[Video Tun Dr Mahathir Calon Harapan di Langkawi] Nawawi tak terkejut Mahathir tanding Langkawi?

Selasa, 17 April 2018

Nawawi tak terkejut Mahathir tanding Langkawi


Anggota Parlimen Langkawi, Datuk Nawawi Ahmad tidak terperanjat dengan keputusan Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad untuk bertanding merebut kerusi itu pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) 9 Mei ini.
Beliau berkata Barisan Nasional (BN) Kedah juga sudah mengagak tindakan bekas perdana menteri itu yang juga Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) untuk bertanding di pulau itu.
Katanya, beliau menghormati hak Dr Mahathir, 93, mahu bertanding di Langkawi selain menghormatinya sebagai orang tua dan orang yang berpengalaman dalam arena politik negara.
Pengerusi Media Sosial, BNBBC Parlimen Malaysia itu berkata demikian ketika mengulas pengumuman Timbalan Pengerusi HARAPAN yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mengenai pencalonan Dr Mahathir bertanding kerusi Parlimen Langkawi atas tiket PKR pada PRU14.
Pengumuman itu, yang dibuat di Langkawi semalam, menyaksikan Dr Mahathir, 93, kembali ke kancah politik negara setelah tidak berbuat demikian pada tiga pilihan raya umum lalu.
-Bernama
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena