Tuesday 19 June 2018

[Video Amar samakan Mat Sabu dengan seekor beruk] Stedy bang mat...Rakyat akan menolak pemimpin sombong, angkuh dan bongkak.

Selasa, 19 Jun 2018

Foto Otai BERSIH.
Terbaik lah untuk Abg Mat SABU...


Nik Amar samakan Mat Sabu dengan seekor beruk...!!
Malang sungguh bila pemimpin Islam tidak menghayati doktrin Islam sepenuhnya.Adakah ungkapan dan kata2 yang dihamburkan mencerminkan akhlak seorang TIMBALAN MENTERI BESAR negeri Serambi Mekah.
Akhirnya orang yang KAU HINA sepanjang masa di angkat menjadi menteri atas kehendak Allah.Namun manusia yang kau hina tetap bersederhana dan diangkat martabat di mata rakyat.
Diharap pemimpin Pas muhasabah diri.Rakyat akan menolak pemimpin sombong angkuh dan bongkak.Buktinya Pas terkubur di Pantai Barat.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
MENTERI Pertahanan, Mohamad Sabu, beramah mesra dengan sebahagian anggota pasukan Batalion Kelima Rejimen Renjer Diraja (5RRD) ketika hadir di Majlis Sambutan Hari Raya Bersama Warga Pasukan 5RRD yang bertugas di Pos To' O.
Stedy bang mat...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena