Wednesday 6 June 2018

[Video BERBALOIKAH PENJAWAT AWAM menuai laba politik?] SESETENGAH PEMBANGSAT & puak2 lobai melabelkan Rule of Laws, Memerangi Korupsi, Membongkar Skandal Kleptokrasi, dan Tadbir Urus Beramanah dikatakan TIDAK ISLAMIK! Ku Li kata risau masa depan Umno.

Khamis, 7 Jun 2018

Foto Suara Rakyat.


Biar Gambar & Video Berbicara..

Anda nilaikanlah sendiri wajah sebenar pemimpin2 dalam negara kita yg beragama Islam mahupun yg bukan beragama Islam.

Segala sentimen perkauman dan agama yg kerap dimainkan oleh puak2 tertentu sewajibnya kita jauhi demi keamanan & keharmonian rakyat Malaysia.

[Sedutan video]
https://www.facebook.com/thesiakapkeli/posts/2136088619747481

SESETENGAH BANGSAT MELABEL RULE OF LAWS, MEMERANGI KORUPSI, MEMBONGKAR SKANDAL DAN TADBIR URUS NEGARA SECARA AMANAH DAN BERAKHLAK DIKATAKAN TIDAK ISLAMIK

Yang Islamik nya adalah mengurus negara secara merompak duit rakyat. File merah, boros dan mewah serta rasuah sebelum ini di beri A markah dan Islamik - Inilah fahaman sesetengah bangsat. 

Di majlis iftar, Ku Li kata risau masa depan Umno

Langkah tokoh veteran Umno Tengku Razaleigh Hamzah mengundang anggota parlimen Umno ke majlis berbuka puasa di rumahnya semalam mengundang tanda tanya, menjelang pemilihan parti itu hujung bulan ini.
Apatah lagi di tengah-tengah khabar angin mengatakan tokoh yang dihormati itu mungkin akan bertanding merebut jawatan presiden.
Menurut beberapa anggota parlimen yang hadir ke majlis itu, Ku Li semalam menzahirkan kebimbangannya terhadap masa depan Umno ekoran tidak lagi memegang tampuk pemerintahan.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena