Monday 11 June 2018

[Video 'Pembersihan Polis' KPN juga tersenarai?] Kini skandal terbaru yg melibatkan kementerian yg dikepalai Nazri Aziz era Najib UmnoBN Kleptokrasi pula bakal terbongkar.

Isnin, 11 Julai 2018

Foto Suara Rakyat.
#BreakingNews.. Kini skandal terbaru yg melibatkan kementerian yg dikepalai Nazri Aziz pula bakal terbongkar setelah serbuan & rampasan telah dibuat SPRM ke ibu pejabat Tourism Malaysia di Putrajaya.

KENAPA setelah kejatuhan pemerintahan Umno/BN pada PRU14, satu persatu skandal-skandal yg melibatkan kementerian di era Najib didedahkan ??!

Adakah selama ini pemimpin2 Umno cuba sorokkan segala kebobrokan, penyelewengan mereka agar tidak dihidu oleh pengetahuan rakyat ??!

Sudah tiba masanya segala penyangak Umno dan juga berta'wun dgnnya disiasat sepenuhnya dan diheret ke muka pengadilan jika terdapat bukti2 yg terpalit pada mereka.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena