Wednesday 6 June 2018

[Video PBB (Parti pemerintah Sarawak) Tatap Keluar BN, Tak Endah Rayuan Zahid] Ho, ho, hooo Ambrin Buang dah mai dah! PATUTLER sepupu Najib Hishammuddin sejak akhir ini panas punggung.

Khamis, 7 Jun 2018

Foto Suara Rakyat.
PATUTLER sepupu Najib Hishammuddin sejak akhir ini panas punggung dgn membidas Pakatan Harapan (HARAPAN) sebagai mentadbir kerajaan dengan politik kebencian.

Ini bukan soal politik kebencian, ini soal "rule of law"... adalah jadi satu kewajipan kerajaan yg diamanahkan rakyat utk tadbir urus negara dengan rasa bertanggungjawab & amanah.

JANGAN LUPA skandal-skandal Scorpene, enjin jet TUDM hilang, pembelian aset2 tentera dgn harga yg melampau dan sbgnya itu di bawah kementerian mana ??!

Sesiapa saja yg disyaki melakukan sesuatu yg menyalahi undang2 wajib disiasat. Kalau ada bukti penyalahgunaan kuasa atau rasuah sehingga berlaku ketirisan wajib mereka yg terlibat didakwa.

Biar di mahkamah mereka berhujah. Kami rakyat marhaen tak kisah dgn janji2 PH jika tak dpt melakukan 100% dlm masa yg suntuk 100 hari akibat kebobrokan yg ditinggalkan BN yg sangat parah dan di luar jangkaan.

Kerosakan BN yg dibuat lebih 60 tahun, nak pulihkan balik dlm 100 hari adalah tak munasabah lagi tak masuk akal. Tiada satu pon negara di dunia dpt pulihkan negaranya yg telah dirosakkan oleh penyangak kleptokrasi dlm masa 100 hari..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena