Monday 11 June 2018

[Video Terkini! Polis serbu ‘rumah selamat’ Najib di Putrajaya] Kami rakyat Malaysia berharap pihak polis dapat cari sebanyak mungkin bukti2 yang berkait dgn skandal 1MDB...'duit dh rampas tp xleh tngkap..ish3'!

Isnin, 11 Jun 2018

Foto Suara Rakyat.
Kami rakyat Malaysia berharap pihak polis dan pihak berkuasa dapat cari sebanyak mungkin bukti2 yang berkait dgn skandal 1MDB, penyelewengan dan sbgnya agar mudah pendakwaan ke atas Najib dpt dilakukan.

Jika pendakwaan telah dilakukan kelak, mudah2an dlm pendakwaan tersebut akan membongkarkan lagi mana2 pemimpin yg terlibat secara langsung atau tidak langsung dgn skandal Umno/BN itu.

Polis serbu ‘rumah selamat’ Najib di Putrajaya

Polis sedang menyerbu sebuah ‘rumah selamat’ yang dikaitkan dengan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Razak di Putrajaya.
Menurut akhbar harian berbahasa Cina Sin Chew Daily, sekurang-kurangnya empat kenderaan polis dari jabatan jenayah komersial Bukit Aman tiba di rumah itu kira-kira jam 1 petang.
Banglo dua tingkat di Precinct 10 itu dipercayai tidak mempunyai penghuni.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena