Sunday 23 December 2018

[Video 'Haram jadah' undi dan bantu DAP & Saya Rindu 13 Mei, Saya Rindukan Darah] FITNAH puak2 Macai Umno & Lebai walaun dah tahap yg MELAMPAU-LAMPAU!

Isnin, 24 Disember 2018

Fitnah Macai vs Fitnah Pak Lebai... 
Image may contain: one or more people, people standing and text
Image may contain: 9 people, people smiling, people standing and suit
Semua masih kekal. Barisan BOD BIMB sehingga kini. Setakat hari ini, TIADA sebarang PERTUKARAN atau LANTIKAN baru Barisan BOD BIMB. 

Jawapan atas fitnah MOF lantik 4 director dari DAP dalam Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB). Nama 4 director tu dia tak berani sebut pasai dia tak tau sapa dan kalu sebut nama secara ikut suka nanti kena sama... 

Dulu semua  Syarikat2 GLC Melayu ini di pimpin oleh kroni2 macai dan lihatlah apa berlaku habis GLC Melayu jadi lintang pukang... Sekoq-sekoq SPRM dok heret ke mahkamah. Apakah anda mahu Parti penyanggak dengan 40  penyamunnya memerintah semula? Pikiaq2lah habis2.. 

Kegilaan menabur fitnah drp barua2 belaan umngok,dah melampau2 dan biadap..Fitnah semata2 utk wujudkan satu persepsi kononnya kjaan ph tunduk dan utamakan cina2 dap..Fitnah yg jelas menghasut dgn sentimen perkauman dan rasis yg melampau..Fitnah yg hnya mampu dilakukan oleh makluk yg tahap kegilaan otaknya dah tak mampu utk dirawat..Jika fitnah seburuk dan sejahat inipun,masih dibiar oleh pemimpin kjaan Ph,maka tunggulah akn tercetusnya perbalahan kaum dlm negara..Beruk pun tak mampu nk berfikir bgaimana barua2 belaan umngok boleh fitnah kjaan Ph dan Bank Islam sebegini rupa..Fitnah yg busuk dan jijik mengalahkan segala bau busuk mangkuk jamban di sluruh ngara.. - f/bk 
TS.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena