Thursday 20 December 2018

[Video Tok Mat Hassan Buat Lawak! Bulan Torang Bulan Golap] Mufti hadiah kitab Bayan Linnas buat Yeoh, Sim & Tok Mat Hassan jalankan tugas Presiden Umno, boleh ke tidak Mat Hassan serahkan tugas itu pula kepada HISHAM atau KJ?

Jumaat, 21 Disember 2018
Image may contain: ocean, water, outdoor and nature
Related image
Tumpang sekole.
Hadiah Bayan Linnas 3 jilid kepada YB @hannahyeoh dan YB @scheekeong. Himpunan penjelasan dan kenyataan isu-isu nasional dari sudut pandang Islam.

Mufti hadiah kitab Bayan Linnas buat Yeoh, Sim

Mufti Wilayah Persekutuan, Dr Zulkifli Mohamad menghadiahkan cenderahati berupa kitab karangannya, Bayan Linnas, kepada dua timbalan menteri susulan kunjungan mereka bagi mendapatkan nasihat hari ini.
"Hadiah Bayan Linnas 3 jilid kepada YB @hannahyeoh dan YB @scheekeong. Himpunan penjelasan dan kenyataan isu-isu nasional dari sudut pandang Islam," kata mufti pada hantaran Facebook hari ini.
Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Hannah Yeoh bersama Timbalan Menteri Belia dan Sukan Steven Sim mengadakan pertemuan dengan Zulkifli di Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan di Putrajaya itu. 
Dr Zulkifli berkata beliau memandang serius laporan yang dibentangkan Yeoh kepadanya.
"Saya memandang serius laporan-laporan yang dibentangkan oleh YB Hannah Yeoh.
Bincang jalan penyelesaian 
"Kami di Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan sudi memberikan kerjasama penuh untuk masa depan anak-anak generasi akan datang yang lebih baik," katanya pada suatu lagi hantaran di media sosial.
Kunjungan kedua-dua ahli politik DAP itu diadakan bagi mendapatkan pandangan Zulkifli dalam usaha kerajaan menangani masalah sosial yang semakin membarah.
Pertemuan di Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan di Putrajaya itu antara lain membincangkan jalan penyelesaian terhadap isu sosial khususnya membabitkan golongan muda.
Yeoh - yang mengenakan baju kurung dan berselendang - mengemukakan data-data berhubung masalah sosial seperti kes kehamilan luar nikah, pembuangan bayi dan masalah mental.
Pada perbincangan itu mereka dijamu dengan makanan ringan termasuk buah kurma.
Yeoh turut dipelawa Zulkifli untuk menikmati kurma terbaik dari Timur Tengah itu.
Zulkifli pada sidang media kemudiannya menyatakan komitmen pejabat mufti Wilayah Persekutuan untuk membantu kerajaan dengan menyumbang pandangan dan saranan bagi menangani isu berkenaan.
Dalam pada itu Yeoh berkata, masalah itu berlaku tidak hanya membabitkan kaum atau agama khusus semata-mata.

SELEPAS MAT HASSAN DIBERI KEPERCAYAAN MENJALANKAN TUGAS PRESIDEN, BOLEH KE TIDAK MAT HASSAN SERAHKAN TUGAS ITU PULA KEPADA HISHAMUDDIN ATAU KJ (?)

Mat Hassan juga sudah tentu boleh mengarahkan Setiausaha Agung memanggil EGM untuk membuat beberapa keputusan penting termasuk melucut Presiden.

Mat Hassan juga boleh membuat keputusan melalui Majlis Tertinggi atau Lembaga Disiplin untuk memecat Najib dan Zahid.

UMNO juga wajar saman dan TUNTUT GANTIRUGI ke atas Najib Dan Zahid kerana sikap dan tindakan mereka menyebabkan integriti umno terjejas dan hilang kuasa KERAJAAN di PRU14.

Lompat parti bukan satu jenayah http://feedproxy.google.com/~r/celahgelegarblogspotcom/~3/gR1OgWMbhAM/umno-saman-wakil-rakyat-keluar-parti.html

Tindakan itu boleh diambilkira sebagai halatuju dan membersihkan imej umno.

Pinjam istilah Budin - zahid kini sudah jadi bola kempis.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena