Tuesday, 25 December 2018

[Video Rafizi Ramli DEDAH Kroni-Kroni UMNO Dalam Kerajaan HARAPAN] JAKIM mencadangkan supaya Ust Dusuki TIDAK DIGALAKKAN untuk bersiaran di media 'Keputusan TEPAT'! Prestasi Tun dikatakan menurun? PAKAT² la TEPUK TANGAN! Bagamaimana AMANAH stabilkan Pakatan Harapan?

Rabu, 26 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Hina Kematian Ahli Kumpulan Seventeen, Ustaz Dusuki Didesak Mohon Maaf..!
Sekali lagi aku ulang, tindakan JAKIM mencadangkan supaya Ustaz Dusuki TIDAK DIGALAKKAN untuk bersiaran di Media milik Kerajaan adalah 1 KEPUTUSAN YANG TEPAT..!

PRESTASI MAHATHIR DIKATAKAN MENURUN - SETAKAT MANA MEREKA KECEWA ATAU SEBENARNYA PAKAT² TEPUK TANGAN?

Pertama, kena tahu, kena lihat, kena dengar pihak mana yang memberi kenyataan tersebut..

Kemungkinan ia berlawanan dengan apa yang dimaksudkan..

( Sudah tentu pandangan pecacai di sini tidak akan diambil kira kerana tahap ketaksuban menutup sel akal untuk berhubung ).

PRESTASI menaik dan tinggi, APA yang mereka mahu SEBENARNYA dari Tun?

Suka diingat kepada golongan ini, jika PRESTASI Tun memuncak, rakyat akan bangkit mahukan Tun KEKAL selagi hayat berkemampuan..
InI bukan Berita BAIK bagi sesetengah pihak..

Adalah penting cari SETIAP ISU  dari Perlis, Sungai Petani, Permatang Pauh sampailah ke Sabah dan hingga ke lubang cacing ...

UMNO sudah tidak mampu lakukan tugas kamikaze ini!!!
Kena tukar cara..

Sudah MUAK Dan MUAL KALAU diungkit lagi tentang kleptokrasi, itu tidak lagi menjadi musuh, bola kempis.. sasaran sekarang yang menghalang adalah APA SaHAja tentang BERSATU dan Tun.

Siapa kata cash is King sudah berakhir?
Dulu mamat ni tinggi darjat ampusana ampusini, sekarang merudum - buat lawak hilang akal...

Bongap..bukan aku kata, puak dia (Kj) kata..

Posted by 
Bagamaimana AMANAH stabilkan Pakatan Harapan?
Konvensyen Nasional Parti Amanah Negara (AMANAH)  berlangsung dan berakhir dengan selamat baru-baru ini di Ipoh.

Ia merupakan perhimpunan yang bergaya bagi AMANAH memandangkan pertama kali diadakan sebagai parti memerintah di Perak dan persekutuan.

Sesungguhnya kemenangan Pakatan Harapan pada 9 Mei lalu adalah suatu peristiwa manis bagi pendukung AMANAH.
Sesungguhnya perhimpunan nasional tahunan bagi sesuatu parti politik merupakan acara kemuncak untuk mewujudkan rasa kebersamaan di kalangan para pendukung perjuangannya.

Bukan saja dari kalangan pemimpin, aktivis, ahli tetapi juga penyokong-penyokong biasa parti. Seboleh-bolehnya para pendukung wajar juga turut serta memeriahkan perhimpunan-perhimpunan seperti ini.

Parti politik bukan sekadar wadah untuk mendapatkan kekuasaan tetapi ia juga merupakan astaka berhimpunnya sekumpulan manusia yang berkongsi idealisme dan emosi, bertukar-tukar fikiran dan perasaan.

Parti politik merupakan satu wadah sosial yang diperlukan oleh sebahagian orang. Maka parti politik juga mempunyai ethos, tradisi dan adat dalam parti yang tumbuh dan berkembang untuk menjadi ikatan sesama bukan saja para aktivis dan ahli tetapi juga penyokong-penyokong yang hanya memerhati dari luar.

AMANAH adalah parti baharu yang ditubuhkan pada tahun 2015. Walaupun ia melonjak tinggi dengan turut memenangi pilihan raya umum ke-14 bersama Pakatan Harapan tetapi ia bukanlah merupakan parti yang berakar umbi mantap atau established seperti mana Umno, Pas dan DAP. Malah PKR pun tidaklah semantap parti-parti lama itu. Bersatu lagilah, ia muda setahun daripada AMANAH.

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena