Sunday 23 December 2018

[Video Menteri: Insiden 'culik' tak jejas hubungan M'sia - Indonesia] Mengapa ahli umno pakat buang gambar Zahid? 'BN menang PRU15' Sudahnya kelaut jgk ko Ahmad Maslan.

Ahad, 23 Disember 2018
Foto Otai BERSIH.
Kesian Zahid....Tak sampai seminggu bercuti..ahli umno pakat buang gambar😂😅...Ahli bkn minta bercuti tu, minta berambus terus kahkah...Ahli umno menderhaka pemimpin...
Si Ahmad Maslan ni klu buat ramalan apa yg x tepat.?? Semua nya x tepat langsung. Maklumlah bangga sgt dgn CGPA 3.8 tu. Sudahnya kelaut jgk ko Ahmad Maslan. Klu org aku boleh percaya lagi lah walaupon x penuh pon. Tp klu dgn ko Ahmad Naslan, lebih baik ko gi masak resepi popular ko tu NASI GORENG TANPA GST...

Potret diturunkan atas kehendak Zahid

Keputusan untuk menurunkan potret Dr Ahmad Zahid Hamidi di bilik mesyuarat utama ibu pejabat parti itu dibuat mengikut kehendak Presiden Umno itu sendiri.
Menurut sumber yang dekat dengan Umno, perkara itu tidak menjadi isu kerana ia bukan membabitkan arahan timbalanp presiden parti itu Mohamad Hasan yang kini menjalankan tugas presiden.
Malah katanya, berkemungkinan besar potret pemimpin Umno tidak lagi akan digantung di sudut berkenaan kerana ia mungkin akan digantikan dengan logo parti.
"Potret itu diturunkan atas kehendak presiden sendiri, jadi ia tidak ada apa-apa isu.
"Tidak tahu sama ada akan digantikan dengan gambar siapa, namun ada kemungkinan logo Umno pula akan diletakkan di situ.
mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena