Sunday 23 December 2018

[Video Pembangkang jaja cerita TH di kuasai Lim Guan Eng & Pengurus Kanan LTH DIKUTIP SPRM] Lembaga hitam, putih, kelabu ramai dalam bangunan tu, ditambah dgn lembaga2 yg berpuashati dgn TH! Bersatu jadi pilihan utama Melayu, Bumiputera.

Isnin, 24 Disember 2018
No automatic alt text available.
Lembaga hitam, putih, kelabu ramai dalam tu.  Ditambah dgn lembaga yg berpuashati dgn TH.
Bersatu jadi pilihan utama Melayu, Bumiputera, kata Ketua Penerangan
Bersatu jadi pilihan utama Melayu, Bumiputera, kata Ketua  Penerangan

Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) yang bakal mengadakan perhimpunan agung kali kedua hujung minggu ini, dilihat mampu menjadi sebuah parti lebih dominan untuk mewakili kaum Melayu dan Bumiputera pada masa hadapan.

Ketua Penerangan Bersatu Dr Mohd Radzi Md Jidin yakin Bersatu akan menjadi pilihan utama berbanding Umno dan Pas dalam memperjuangkan hak istimewa kaum Melayu dan Bumiputera seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan tanpa mengetepikan hak kaum lain di negara ini.

“Orang Melayu akan melihat kami sebagai parti yang dapat terus membantu mereka… orang Melayu melihat Bersatu sebagai alternatif yang ada buat mereka. Dinamik politik semasa menunjukkan ramai orang Melayu kini bersedia untuk bersama dengan Bersatu,” katanya.
Dalam temu bual bersama media menjelang perhimpunan agung itu, Mohd Radzi berkata ini berlaku kerana ramai yang menganggap Umno tidak lagi mampu memainkan peranan tersebut.

Malah, katanya, Bersatu menjadi tumpuan kerana ia bersama Pakatan Harapan dalam memperjuang prinsip menentang amalan rasuah di samping menekankan aspek tadbir urus yang baik untuk membawa Malaysia menjadi negara berjaya.

Berita penuh https://malaysiadateline.com/bersatu-jadi-pilihan-utama-melayu-bumiputera-kata-ketua-penerangan/

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena