Monday 21 September 2015

Apa yang dilakukan Jamal 'baju merah' neh? Betoi ka, jangan buat fitnah!

Selasa, 22 September 2015
Apa Yang Dilakukan Jamal@Tongkol Terhadap Eina Azman...
Pendedahan Eina Azman hampir di perkosa amat mengejutkan. Walaupun merahsiakan siapa Datuk yang cuba memperkosa beliau, akhirnya terbongkar juga. Kejadian yang berlaku pada 11 malam Febuari lalu mungkin telah diceritakan Eina Azman kepada seseorang yang dipercayai. Namun orang tersebut gagal menyimpan rahsia hingga mendedahkan apa sebenarnya terjadi malam.itu. 

Eina Azman tentu mengenali seseorang dengan nama FB beliau "Rony Finster". Rony dengan berani menyatakan Jamal  la yang telah 'cuba memperkosa' Eina Azman pada malam itu. Rony berkata Eina Azman sendiri menceritakan apa yang berlaku dan bagaimana Jamal  cuba merogol beliau.
Di bawah pendedahan Rony apa yang berlaku..

Kepada yang tidak mengenali Eina Azman, beliau merupakan pelakon yang pegang watak utama dalam drama bersiri Mimpi Cinderella dan membintangi filem Ratu. Eina Azman juga adalah kawan rapat kepada Afiq Muiz.
Suara Kami @LetakJawatan
Dicatat oleh 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena