Sunday 20 September 2015

Najib silap langkah lagi...Najib Sokong "CINA BABI". Jamal dah 'kena sound' Pemuda Umno Johor...

Isnin, 21 September 2015

Najib silap langkah lagi...



Najib silap langkah lagi. Dengan memyokong Perhimpunan Perkauman Baju Merah Najib sendiri menghancurkan dasar 1Malaysia yang diperkenalkannya. Betul la selama ini Najib dikelilingi oleh penasihat-penasihat yang bodoh. Perpecahan dalam komponen Barisan Nasional mula berlaku di atas tindakan kurang cerdik Najib menyokong Perhimpunan Perkauman Baju Merah...

Mengampu Pun Agak-agak La Jamal

Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Selangor, Datuk Jamal Yunos diberi amaran agar tidak mencampuri urusan Umno Johor, lebih-lebih lagi membabitkan Datuk Seri Khaled Nordin, kata, Hahasrin Hashim.

Pemuda Johor tidak berpuas hati dengan kenyataan yang dikeluarkan Ketua Bahagian Sungai Besar terhadap Datuk Seri Khaled Nordin yang disifatkan satu penghinaan. 


Ketua Pemuda Johor itu mengingatkan Jamal, kritikannya terhadap menteri besar Johor itu adalah satu penghinaan kerana beliau merupakan pengerusi perhubungan Umno negeri itu.
“Satu penghinaan kepada kami Pemuda Johor apabila ketua bahagian Sungai Besar membuat tuduhan kepada pengerusi perhubungan Umno Johor tanpa asas yang kuat, tapi semata mata atas andaian.
“Beliau seharusnya lebih matang dalam mengeluarkan kenyataan,” kata Hahasrin dalam kenyataannya.
Beliau turut menasihati Jamal agar meneliti segala kenyataan kepimpinan Umno Johor, khususnya daripada Khaled sendiri yang dibuat sebelum ini dan belajar untuk memahaminya dengan lebih baik.
“Pemuda Johor juga mendesak beliau menghentikan segala andaian jahat terhadap Umno Johor, kerana ia akan lebih memburukkan keadaan khususnya sokongan kepada parti dan kepimpinan parti,” katanya.
Hahasrin berkata, pandangan Pemuda Johor konsisten dalam kebanyakan isu, khususnya krisis keyakinan yang Umno hadapi kini. 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena