Monday 3 September 2018

[Video Terkini MAT SABU: Fahaman Takfiri Pas TAK BOLEH DIBIARKAN BERKEMBANG] Kita Terima SYIAH & Khawarij Masuk PAS" - Hadi & 'Sarang Syiah Kelantan diserbu... '

Selasa, 4 September 2018

Kita Terima SYIAH & Khawarij Masuk PAS" - Haji Hadi Awang

UFB Selar Haji Hadi Kerana Terima SYIAH & Khawarij Masuk PAS

Image may contain: one or more people, people sitting and hat
'Sarang Syiah Kelantan diserbu...'
Jabatan Hal Ehwal Agama Islam (Jahaeik) Kelantan menyerbu 'sarang' pengikut Syiah di sebuah premis di Jalan Sri Cemerlang, Kota Bharu, malam tadi. 

Menurut sumber, serbuan dengan pemantauan pihak polis itu dibuat sebelum tengah malam menjelang detik sambutan Hari Kebangsaan Ke-61. 

"Ya ada tangkapan, kira-kira 10 orang terdiri daripada lelaki dan wanita ditahan dalam serbuan tersebut," kata sumber yang enggan dikenali itu. 

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Ismail Mat Sidik mengesahkan pihaknya sekadar membantu dalam operasi tersebut. "Kita hanya memantau keselamatan dalam operasi itu. Ia dibuat jabatan agama (Jahaeik)," katanya ringkas kepada Malaysiakini. 

Sementara itu, usaha untuk mendapatkan respon dan pengesahan daripada pengarah Jaheaik setakat ini belum berhasil. - f/bk 
Tumpang sekole.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena