Saturday 6 October 2018

[Video Satu dunia terkejut saya baik dengan Tun M! "Kita PAKAT aku PM, hang TPM" haram sungguh & Anwar pilihan terbaik Port Dickson] Isa "Wei, Port Dickson dah lama maju lah" & Tun M boleh pujuk pengundi?

Sabtu, 6 Oktober 2018


Port Dickson dah lama maju - Isa

TAN Sri Isa Samad bersalaman bersama penduduk setempat ketika mengadakan kempen PRK Parlimen Port Dickson di Majlis Berkhatan di Kampung Pachitan, Port Dickson. - Foto Iqmal Haqim Rosman

PORT DICKSON: “Kalau ada yang kata Port Dickson tak maju, maknanya mata mereka tak terang.”
Satu-satunya calon tempatan, Tan Sri Mohd Isa Samad, mempertahankan Port Dickson sebagai kawasan yang memiliki pelbagai jenis pembangunan.
Calon Bebas bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Port Dickson, itu berkata demikian sebagai menangkis dakwaan beberapa calon yang berkempen dengan menyebut Port Dickson tidak maju ketika ditadbir kerajaan terdahulu.
“Itu agenda calon lain yang sengaja mendakwa Port Dickson tidak maju dan sebagai calon, mereka cuba nak majukan.
“Infrastruktur di sini bagus, kita pun sudah ada lebuh raya. Mungkin mereka tak perasan semua tu dah ada. Cuma sekarang kita hanya mahu tingkatkan lagi,” katanya ketika ditemui pada majlis berkhatan di Kampung Pachitan di sini, hari ini.
Mohd Isa berkata, apa yang kurang ketika ini hanyalah jalan lebih mudah dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) ke sini, dengan melebarkan jalan dari Sepang ke Lukut.
“Dari Sepang ke Lukut kena buat laluan dari dua menjadi empat lorong. Saya pernah minta masa jadi Menteri Besar (1982-2004) dulu.
“Kalau saya menang nanti, saya akan minta semua ini daripada kerajaan. Jika mereka tidak mahu buat, mereka akan dipersalahkan kerana ini untuk rakyat,” katanya.
BH Online.

Tun M boleh pujuk pengundi

SAIFUDDIN Nasution Ismail bersama Aminuddin Harun pada sidang media berkenaan program ceramah perdana bersama Tun Dr Mahathir dan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Kempen Pilihan Raya Kecil di Bilik Gerakan Utama PH di Port Dickson. - Foto Hasriyasyah Sabudin

PORT DICKSON: Kehadiran Tun Dr Mahathir Mohamad bagi membantu kempen Ketua Umum Pakatan Harapan (PH), Datuk Seri Anwar Ibrahim, berupaya menarik orang ramai keluar mengundi.
Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail, berkata kesudian Pengerusi PH itu turun berkempen di Port Dickson menggambarkan komitmen membantu Anwar untuk mengembalikan Ketua Umum PKR itu ke arena politik.
“Mengikut rekod, Tun M (Dr Mahathir) jarang turun membantu kempen Pilihan Raya Kecil (PRK), termasuk ketika beliau bersama Barisan Nasional (BN).
“Apabila Dr Mahathir membuat keputusan hadir ke Port Dickson, sudah tentu jentera PKR sangat berbesar hati dan mengalu-alukan kehadiran beliau.
BH Online.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena