Wednesday 5 July 2017

[Video Saya Tolak 100% Bila Kabinet Minta Kelulusan Pinjaman 1MDB Kerana Rakyat Sengsara] PERSEMPADANAN SEMULA SPR - S'ngor berjaya mempertahankan hak rakyat M'sia & Kenapa jenuh benar PAS nak faham tentang rompakan rentas sempadan?

Khamis, 6 Julai 2017

Foto Azmin Ali.
Alhamdulillah Mahkamah Tinggi pada jam 6:15 petang ini memutuskan Suruhanjaya Pilihanraya tidak boleh menyerahkan laporan persempadanan semula kepada Perdana Menteri tanpa Selangor.

Keputusan ini juga bermakna SPR tidak boleh meneruskan proses persempadanan semula bagi seluruh Semenanjung Malaysia secara tergesa-gesa sehingga selesai segala proses yang membabitkan Selangor.

Ini adalah satu kejayaan besar buat julung kali dalam sejarah. Selangor berjaya mempertahankan hak rakyat Malaysia, bukan sahaja rakyat Selangor.

Terima kasih pada semua yang hadir memberi sokongan di mahkamah!

Kenapa jenuh benar PAS nak faham tentang rompakan rentas sempadan?



0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena