Thursday 27 July 2017

[Video Pilihanraya & Jalanraya! Apa kejadahnya lepas tanya soalan lepastu balik] UmnoBN sedar mereka akan kalah di Felda PRU14!

Jumaat, 28 Julai 2017

Image result for Gambar Mahathir pakai baju bersih

Image result for Gambar Mahathir pakai baju bersih

Image result for Gambar Mahathir pakai baju bersih
#Bersih5: Netizen MENANGIS Terharu, Tun Mahathir berumur 91 Tahun Turun Pesawat, BERHUJAN bersama Bersih

ÙMNO DAN BN SEDAR MEREKA AKAN KALAH DI KERUSI-KERUSI FELDA PADA PRU14

Keseluruhan rakyat malaysia khususnya warga Felda jangan biarkan diri mereka diperbodohkan oleh kerajaan kleptokrasi yang sedang dipimpin oleh perdana menteri paling korup.
Umno dan BN sanggup melakukan apa saja untuk 'gula-gula' warga Felda dari saat ini sehinggalah ke hari mengundi pada pru14 nanti.
Kalau najib tun razak ikhlas nak bantu penderitaan rakyat beliau harus peruntukan rm5000 kepada keseluruhan masyarakat malaysia yang sedang mengalami penderitaan kos sara hidup yang amat tinggi kini. Bukan hanya pada warga Felda!!
Namun, najib tun razak lebih mementingkan pendekatan politik yang mana umno serta BN tidak mahu kehilangan kerusi-kerusi tradisi mereka di kawasan-kawasan Felda di seluruh pelusok tanahair.
Rakyat jangan biarkan diri mereka diperbodohkan oleh parti najib sepertimana mereka memperbodohkan haji hadi awang!!
Haji hadi awang telah berjaya diperbodohkan!! Haji hadi awang bukan saja cakap macam orang bodoh kini tetapi kelihatan pun cukup bodoh!!
Sebab itu haji hadi awang lebih mementingkan untuk bela parti najib dari berpegang pada prinsip perjuangan untuk lawan rasuah!!
Agama islam suruh kita lawan rasuah tetapi kalangan yang berjaya 'dibangangkan' oleh parti najib seperti haji hadi awang, nik abduh nik aziz, nasrudin hassan tantawi serta beberapa orang lagi tokoh-tokoh Pas sedang giat membela parti umno yang terlalu korup itu!!
Kami yang berdarah umno 'pekat' pun merasa jijik dengan parti itu tetapi puak-puak Pas bangang ini sibuk membela parti najib!!
Ini saya betul-betul tak faham!! Namun saya amat kagum dengan parti najib yang telah berjaya secara cemerlang memperbodohkan puak-puak bangang Pas ini!!
Kita tidak mempunyai pilihan lagi untuk selamatkan malaysia!! Rakyat wajib tolak kerajaan kleptokrasi yang di- tunjang oleh umno seandainya mahu menjaminkan masa depan yang gemilang di bawah Pakatan Harapan.
Haramkan setiap undi pada umno dan BN!! Kali ini setiap undi mesti diberikan pada Pakatan Harapan untuk membina semula negara kita yang telah dirosakkan oleh kerajaan kleptokrasi!!
Ketua pesuruhjaya suruhanjaya pencegahan rasuah malaysia (sprm) jangan cakap politik!!  Beliau mesti bertindak secara telus, adil dan saksama sebagai penjawat awam untuk membela keseluruhan rakyat malaysia!!
Macamana ketua pesuruhjaya sprm kata mereka akan buat beberapa penahanan lagi keatas beberapa individu dalam masa beberapa bulan dalam isu kes skandal Felda?!
Siasatan belum selesai macamana ketua pesuruhjaya sprm dah katakan secara terbuka untuk membuat beberapa tangkapan lagi dalam masa terdekat?!
Suruh sprm siasat secara komprehensif dulu baru buat kenyataan!! Dia bukan ahli politik tapi adalah seorang penjawat awam yang sepatutnya memikul tanggungjawab secara teramanah yang mungkin!!
Saya nak tanya dato zulkifli selaku ketua pesuruhjaya sprm apa dah jadi dengan semua laporan-laporan yang saya buat keatas najib tun razak, rosmah mansor, jho low, riza aziz serta keseluruhan ahli-ahli lembaga pengarah syarikat 1mdb pada tahun 2014?!
Adakah sprm sudah panggil mereka semua untuk proses siasatan?! Apa tindakan sprm keatas kesemua mereka setakat ini?!
Saya buat beberapa  laporan tentang kes skandal 1mdb pada sprm dah hampir dua tahun lebih!!
Kenapa sehingga kini sebagai pelapor saya tidak dimaklumkan langsung mengenai status siasatan sprm?!
Ketua pesuruhjaya sprm tolong pikul tanggungjawab secara teramanah mungkin selaku penjawat awam!! Berilah perkhidmatan secara professional, adil serta saksama!!
Tolong jangan terlalu banyak nak bercakap macam orang politik!! Tugas kamu untuk menyiasat seterusnya bertindak keatas semua para pengkhianat yang mengamalkan rasuah tanpa memilih dulu!! Kurangkan bercakap tetapi lebihkan tindakan secara professional selaras dengan akta penjawat awam!!
Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
24 Julai 2017

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena