Monday 31 July 2017

[Video Mana Mungkin Malaysia Tak Mampu Subsisidi Rakyat!] Noh Omar akui ahli Umno tidak bersatu dan jangan malu sebagai pembangkang!

Selasa, 1 Ogos 2017

Foto Suara Rakyat.
Mohamad Fadzli Tengok cara dia berucap pn dh tau dh menipu,ckap trsekat sekat,ingat senang ke nk menipu ni...

Abu Hasan Perjuangkanlah isu rakyat yg serius...kuasa beli merudum..pengagguran,melayu dlm perniagaan,harga rumah ,negeri2 yg kadar kemiskinan masih tinggi..bla bla bngla...
Foto Suara Rakyat.

Noh Omar akui ahli tidak bersatu

MALAYSIA DATELINE
Noh Omar
Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar dipetik berkata kegagalan ahli Umno untuk bersatu menyukarkan usaha untuk mencapai kejayaan.
Ahli Umno Selangor katanya, perlu menjadikan kegagalan menawan negeri ini pada pilihan raya umum lalu sebagai iktibar supaya ia tidak berulang lagi pada pilihan raya akan datang.
Beliau juga mengingatkan ahli Umno supaya tidak perlu malu untuk mengaku sebagai pembangkang di Selangor.
"Sekiranya mahu menang, kita perlu bersatu dan yang lebih penting bila kita tidak mempunyai jawatan, kita perlu sokong orang yang ada jawatan dalam Umno," katanya ketika berucap merasmikan Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Sepang, malam tadi.
Beliau yang juga Menteri Kesejahteraan Bandar Perumahaan dan Kerajaan Tempatan, berharap seluruh jentera Umno Bahagian serta Pergerakan Pemuda dapat memberi tumpuan di kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) yang gagal dimenangi pada pilihan raya lalu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena