Friday 14 July 2017

[Video 'Mana DAP?' Syed Saddiq jawab Salleh] Apa kata 'blok ke tiga' pula? Pemimpin PAS kaitkan huruf A logo HARAPAN dengan roket DAP...Umno & Pas "Depa semakin KALUT?"

Jumaat, 14 Julai 2017



Pemimpin PAS kaitkan huruf A logo HARAPAN dengan roket DAP
NAIB Presiden Pas, Iskandar Samad dalam salah satu kiriman di halaman Facebook miliknya cuba mengaitkan imej segitiga dalam logo Pakatan Harapan (HARAPAN) dengan imej roket dalam logo DAP.
Dalam kiriman itu, Iskandar mendakwa Logo itu berbentuk tulisan "HARAPAN" tetapi dengan salah satu huruf A mirip bentuk roket. 


Dakwanya, umum mengetahui logo DAP adalah roket, maka dengan memasukkan roket dalam logo gabungan itu seolah-olah satu isyarat bahawa DAP akan menjadi parti dominan.

Beliau turut mengirimkan satu pautan artikel bertajuk "Logo Pakatan Harapan sahkan siapa parti dominan,".

Tidak dapat dipastikan logik apakah yang menjadi rujukan pemimpin PAS ini sampaikan imej segitiga seakan huruf A dalam logo Pakatan Harapan pun boleh disamakan dengan logo roket DAP.

Rasanya lebih masuk akal jika logo HARAPAN dikaitkan dengan AMANAH kerana terdapat perkataan PAN selepas imej seakan segitiga itu.

Sebelum ini cybertrooper Umno mengaitkan imej segitiga dalam logo Pakatan Harapan dengan "hidung" Tun Mahathir yang dilantik menjadi pengerusi gabungan itu.



Dakwa mereka itu bukti bahawa Tun Mahathir dan parti Bersatu akan mendominasi Pakatan Harapan.

www.milosuam.net

1 comments:

Blogger said...

Are you looking for free Instagram Likes?
Did you know that you can get them ON AUTOPILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena