Tuesday 25 July 2017

[Video Pekan bukan kawasan P/Raya itu kawasan 'HANTU RAYA' & Mahathir Cabar Hishamuddin Bertanding Di Langkawi] ARMADA: Budaya samseng dan Umno berpisah tiada

Selasa, 25 Julai 2017


ARMADA: Budaya samseng dan Umno berpisah tiada


Ketua Pemuda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Syed Saddiq Syed Abdul Rahman menyelar Pemuda Umno yang bertembung sehingga menyebabkan kekecohan dengan anggotanya di ibu negara hari ini.
“Budaya samseng dan Umno berpisah tiada. Nak hantar surat jemputan pun salah.

“Balas dengan hujah, bukan tumbukan,” katanya.

Suasana di PWTC tegang hari ini selepas sekumpulan anggota pemuda Umno menghalang rombongan Pemuda BERSATU (ARMADA) yang mahu menghantar undangan debat kepada Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak.

Dalam kekecohan itu, Ketua Penerangan ARMADA Ashraf Mustaqim mendakwa ditumbuk. Bagaimanapun Ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan Datuk Razlan Rafii yang turut hadir menafikan dakwaan itu.
Razlan berkata mereka hanya menjalankan tanggungjawab “pertahankan bangunan Umno.”
Polis berjaya meleraikan keadaan setelah tolak menolak dan perang mulut kira-kira 20 minit.
ARMADA menganjurkan debat Nothing to Hide 2 antara pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad dan Najib berkaitan pelbagai dakwaan melibatkan mereka berdua.
Dalam kenyataannya selepas insiden itu, Syed Saddiq berkata kalau benar Pemuda Umno berani, mereka patut menyuruh Najib berdebat dengan Mahathir.
“Biar rakyat menilai siapa yang betul dan siapa yang salah,” katanya.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena