Sunday 16 July 2017

[Video RM4 Bilion Masuk Akaun Peribadi Najib...Sah! Sah! "Saya nak pengsan!"] M'sia di ranking dunia ke-55 tangani rasuah! HARAPAN gempur, Umno diam dalam kubu'.

Ahad, 16 Julai 2017

Foto Suara Rakyat.

FAKTA ranking dunia tangani rasuah:

1) Era PM Najib Razak
- Paling Teruk: Ranking ke-60 dunia
- Paling Baik: Ranking ke-50 dunia

2) Era PM Tun Mahathir
- Paling Teruk: Ranking ke-37 dunia
- Paling Baik: Ranking ke-23 dunia

FAKTA TERKINI (2016):
S'pore di ranking ke-7 terbaik dunia dlm tangani rasuah.. sedangkan M'sia di ranking ke-55.

FAKTA:
1MDB skandal kewangan terbesar dunia.

'Harapan gempur, Umno diam dalam kubu'

Negeri Johor menyaksikan kehadiran rakyat ke dua ceramah melibatkan dua kumpulan parti politik terkuat di Malaysia, semalam.
Satunya ceramah BN di Sembrong, Kluang manakala satu lagi di bandar Kota Tinggi melibatkan Pakatan Harapan (Harapan).
Menurut Naib Pengerusi Parti Amanah Negara (Amanah) Negeri Johor, Suhaizan Kaiat, fenomena ini menggambarkan terdapatnya gelombang rakyat yang telah memenangkan Harapan dari segi pandangan kasarnya.
Menurut beliau lagi, kedua-dua kumpulan parti politik ini berada dalam dua keadaan yang berbeza apabila BN menetap di kubunya dan Harapan telah memberanikan diri untuk masuk ke Kota Tinggi iaitu kubu yang selama ini dikuasai BN.
"Kehadiran Presiden Umno di Sembrong adalah sebuah cerminan kepada beliau hanya mampu berkampung serta bersembunyi di kawasan atau kubu kuatnya sahaja.
"Berbeza dengan gerakan penerangan yang dilakukan oleh Harapan di Johor yang telah mengadakan program di kubu kuat Umno selaku parti lawannya iaitu Kota Tinggi dan mendapat sambutan yang hangat dari masyarakat," kata Suhaizan ketika ditemui Malaysia Dateline hari ini.
Mengulas lanjut, Suhaizan berkata, Umno mulai takut dengan wujudnya gabungan besar parti pembangkang yang baru sahaja distrukturkan pada Khamis yang lalu sehingga membuatkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya berani mengadakan program di kubunya sendiri.
Beliau juga tidak terkejut dengan sambutan yang berlaku di Sembrong tetapi berpandangan ceramah Harapan yang menyaksikan kehadiran yang ramai adalah luar dari jangkaan yang sepatutnya.
Ceramah Harapan di Kota Tinggi
"Pihak kami melihat tindakan Presiden Umno itu seperti tidak yakin untuk berhadapan dengan rakyat yang semakin menerima kehadiran Harapan di negeri ini sekaligus ia membuatkan Umno seperti tergugat.
"Sambutan luar biasa dari penduduk tempatan dengan kehadiran menjangkau 5,000 orang tanpa ada sebarang paksaan dan imbuhan yang dikenakan kepada hadirin menyaksikan Harapan mula mendapat sambutan hangat oleh warga Johor," katanya.

1 comments:

eyang said...

PERMISI,,,MOHON MAAF,WAJIB LAPOR YANG PUNYA GROUP UNTUK POSTING DI GROUP ANDA CUMA MAU BERBAGI CERITA KISAH NYATA ,,,assalamu'alaikum warrohmatullohi wabarookaatuh...
Saya pendatang baru di grup ini ingin mengucapkan terima kasih banyak kepada NYI,RATU,HARISBAYA karna berkat bantuan Nombor togel 4D yang NYI-RATU berikan ternyata benar-benar TEMBUS 100% 4D dan alhamdulillah saya menang angka sebanyak Rp 500 juta Dalam 5 putaran dalam bentuk uang Indonesia saya menang banyak karna saya pasang angka NYI,RATU,HARISBA dari 5 bandar di TAIWAN,saya tidak tau harus berbuat apa untuk membalas kebaikan NYI-RATU,awalnya saya kurang yakin dengan angka yang NYI-RATU berikan ternyata alhamdulillah saya menang 4D lagi dan kalau boleh saya jujur NYI,RATU,HARISBAYA sudah berapa banyak peramal/dukun di internet yang saya hubungi tidak ada satupun yang tembus malahan hutang-hutang saya bertambah banyak tapi dengan bantuan NYI-RATU kini kehidupan saya jauh lebih sukses dari pada sebelumnya, alhamdulillah saya ada rencana pulang kampung karna sudah 7 tahun jadi TKW TAIWAN tidak perna pulang ke indonesia, ini karna bantuan NYI-RATU saya akan pulang ketemu semua keluarga saya itu semua berkat bantuan saya ingatkan kepada teman2 Tki dan Tkw tidak ada dukun yg bisa menangdingi kesaktian NYI,RATU,HARISBAYA,"INGAT" didunia ini tidak ada yg tidak mungkin selama lafadz "kun fa ya kun" selalu dalam genggaman Allah, maka cukuplah dengan berkata "JADILAH MAKA TERJADILAH"
SYARATNYA : ANDA HARUS SERIUS.
silahkan anda hubungi-NYI,RATU,HARISBAYA
di nomor :-08-52-88-81-87-59 :saya sudah buktikan dalam 5X putaran ini tidak perna meleset dan saya pastikan anda tidak akan kecewa dan anda jangan mudah tergiur dengan janji-janji saatnya kita perlu bukti cuma NYI-RATU-yang menjamin Jackpot 100% kemenangan.kalau mau bukti hubungi sekarang,
BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RITUAL ,,,,,,
2D.3D.4D.5D.6D
angka GHOIB:SINGAPURA
angka GHOIB:HONGKONG
angka GHOIB:MALAYSIA
angka GHOIB:LAOS
angka GHOIB:SIDNEY
angka GHOIB:CAMBODIA
angka GHOIB:CHINA
angka GHOIB:KOREA
angka GHOIB:ARAB SAUDI
angka GHOIB:BRUNEI DARUSSALAM
angka GHOIB:TAIWAN
angka GHOIB:THAILAND

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena